تمرین تیم ملی در ورزشگاه صد هزار نفری در حضور رویانیان

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز جمعه ۱۴ مهر پر نشاط و با حضور رویانیان و همچنین علیرضا منصوریان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تریمن تیم ملی فوتبال ایران در حالی راس ساعت ۱۰/۴۵ صبح  امروز آغاز شد که کی روش سرمربی تیم ملی از ساعت ۱۰ در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی حضور داشتو بازیکنان در تونل ورزشگاه از اتوبوس پیاده شدند.
از ساعت ۱۰/۴۰ تمرینات کار با توپ آغاز شد و پس از آن پاسکاری- کار با توپ- تمرینات هوازی و کششی از برنامه‌های تمرینی بازیکنان بود.
در یک تمرین بسیار ساده تمرکزی هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی نتوانست این تمرین را انجام دهد که کی روش با انجام حرکات موزون آن‌ها را مورد تمسخر قرار داد.
در ابتدای تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که در گروه اول قاضی- ماهینی- غلامی- خلعتبری- حسین انصاری فرد- نوری- پولادی- امید ابراهیمی- در یک گروه با نمازی تمرین  کردند و در گروه بعدی کریمی- نکونام- آندو تیموریان- پژمان نوری- مازیار زارع- محمد نصری- میلاد نوری- پژمان منتظری- رافخانی- محمد حسن زاده- احسان حاج صفی با کی روش و بدنساز تیم تمرین  کردند.
علیرضا منصوریان ، سرمربی تیم ملی امید و محمد خرمگاه بازیکن سابق تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و تمرین ملی پوشان را نظاره‌گر بودند.
محمد رویانیان مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس به استادیوم آزادی آمد و روی یکی از نیمکت‌های کنار زمین نشست که مازیار زارع در حالی که یخ رو پایش بود به سمت رویانیان آمد و با وی صحبت کرد.
دروازه‌بان‌های تیم ملی هم به طور جداگانه با مربی خود مشغول تمرین بودند.
تمرین امروز در حالی پیگیری شد که کیروش هر ۱۰ دقیقه یکبار بازیکنان تیم ملی را وسط زمین جمع می‌کرد و اشکالات تاکتیکی تیم را به آنها متذکر می‌شد.
یکی از مربیان تیم ملی قصد داشتی هلی شاتی را به پرواز درآورد و از تصاویر آن استفاده کند که موفق به این کار نشد.
عکاسان نیم ساعت اول تمرین به عکسبرداری مشغول شدند و سپس تمرین را ترک کردند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.