تندیس برنز سیستم های مدیریتی به منطقه ۲۲ رسید

۲۷م اسفند ،

شهرداری منطقه ۲۲ تهران به عنوان شهرداری پیشرو در استقرار و نگهداشت سیستم های مدیریتی، بر اساس ممیزی تمدید گواهینامه IMS آذر ماه ۹۱، موفق به اخذ تندیس برنز کیفیت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « منطقه ۲۲ شهرداری تهران به عنوان اولین شهرداری ایران در سال ۸۲ موفق شد گواهینامه ISO14001 را از آن خود کند. طی سالهای قبل با توجه به تلاش کارکنان همچنین سیاستها و استراتژی منطقه به منظور  بهبود مستمر در فرآیندها و عملکرد سازمان و تلاش برای ارائه خدمات به مشتریان و جلب رضایت شهروندی، موفق به گسترش حوزه¬های مدیریتی و اخذ گواهینامه¬های متعدد شده است. »
وی در ادامه افزود: « منطقه ۲۲ در سال ۸۷ موفق به اخذ گواهینامه¬های سیستم مدیریت یکپارچه IMS از شرکت DQS آلمان و در آذر ماه امسال نیز با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، موفق به تمدید گواهینامه های ISO9001:2008، ISO14001:2004، OHSAS18001:2007، ISO10015 و اخذ گواهینامه ISO10013 به عنوان اولین منطقه شهرداری تهران از شرکت QA شد. خوشبختانه در نهایت پس از ممیزی سال ۹۱ میان سازمانهای مورد ممیزی شرکت QA و بر اساس مدل رتبه بندی آن شرکت، موفق به دریافت تندیس برنز کیفیت شدیم. »
به گفته شهردار منطقه ۲۲، این مدل در راستای مشتری مداری و تمایز مشتریان در مقطع فعال فقط در ۶ کشور برزیل،آلمان، اتریش، ژاپن، کره جنوبی و ایران اجرا می¬شود و سازمانهای دارای نظام مدیریت کیفیت را از یکدیگر براساس اندیشه بهبود مستمر و سرآمد شدن آن در الگوی ISO9001-2008 متمایز می سازد. مکانیزم پروژه اجرایی این مدل به نحوی است که هیچگونه هزینه اضافی بر دوش سازمان نخواهد داشت و برگرفته از خط مشی ارتقای مشتریان کاری برای توسعه پایدار سازمانهایی است که با این گروه همکاری تجاری دارند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.