تند خویی با ملت ایران موجب سقوط شما است

جام جم آنلاین: رییس جمهورصبح امروز در ادامه برنامه های صدمین سفر استانی هیات دولت دراجتماع مردم شهرستان رشتخوار خراسان رضوی با بیان اینکه تلاش برای ساختن کشور، تکلیف همگانی است،خطاب به مستکبران تاکید کرد: خیال نکنید که اگر با ملت ها و به ویژه ملت ایران با درشتی و تند خویی سخن بگویید پیروز خواهید بود؛ بلکه این مسیر رو به نیستی و سقوط بوده و موجب شکست شما خواهد بود.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان می دانند که اگر ملت ایران فرصت پیدا کند، کشورشان را به گونه ای خواهند ساخت که دیگر توطئه ها و فریبکاریهای دشمنان و استعمارگان نزد ملتها هیچ ارزشی نخواهد داشت؛ از این رو بدخواهان ملت ایران دائما در مسیر آبادانی و پیشرفت ایران توطئه و مانع تراشی می کنند.

وی گفت: تمام توطئه ها و بداخلاقی های دشمنان با هدف جلوگیری از پیشرفت و ساخته شدن ایران صورت می گیرد چراکه آنها خاطره ای تاریخی از ملت ایران دارند و می دانند که اگر این ملت برای انجام کاری تصمیمی بگیرد، حتی اگر همه شیاطین بسیج شوند نمی توانند مانع از اجرای آن شوند.

وی اظهار داشت: مطمئناً ملت ایران با کار و تلاش خستگی ناپذیر کشور خود را به سرعت ساخته و به جایگاه شایسته خود خواهد رساند و در این راستا بر همه ما تکلیف است که آستین همت را بالا زده و با سرعت در مسیر ساختن جای جای کشور گام برداریم.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود عبودیت و پرستش را برخاسته از فطرت انسان عنوان کرد و اظهار داشت: گرفتاریهایی که در طول تاریخ بر بشر عارض شده، همگی ناشی از غفلت انسان از حقیقت عبودیت است و اگر صاحبان قدرت و ثروت خدا را پرستش می کردند، هرگز انبارهای خود را از تجهیزات کشتار جمعی پر نکرده و به دنبال کشتارمردم و اشغال سرزمین های آنان نبودند.

احمدی نژاد اضافه کرد: صهیونیست هایی که همه وجودشان با کشتار و جنایت آمیخته شده، اگر به جای تبعیت از شیطان و هوای نفس، خدا را پرستش می کردند، هرگز دست به این همه جنایت نمی زدند.

وی زندگی شرافتمندانه و سعادتمندانه را تنها در سایه توحید وعبودیت دانست و خاطرنشان کرد: نگاهی به زندگی کوتاه و سراسر سختی حضرت فاطمه زهرا (س) نشان می دهد که زندگی سعادتمندانه چیزی جز عبودیت، توحید و محبت به خلق خدا نیست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.