تهیه‌کننده «خاک و مرجان»: این فیلم موضوعی جهانی دارد

۱۵ام بهمن ،

سیدامیر پروین حسینی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین دربارهٔ شرایط تولید فیلم سینمایی «خاک و مرجان» به کارگردانی مسعود اطیابی، گفت: «شرایط تولید این فیلم در افغانستان سخت بود، آن هم به سبب مسائل امنیتی که در این کشور بیشتر رعایت می‌شود.»

او در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در طول مدت فیلمبرداری روند تولید فیلم را سخت‌تر کرد، گفت: «برای ساخت «خاک و مرجان» اشخاصی وظیفه محافظت از اشخاص گروه را بر عهده داشتند و بر اساس وظیفه‌ای که بر عهده داشتند با مردم کمی خشن رفتار می‌کردند. این رفتار برای من که نظاره‌گر بودم کمی آزاردهنده بود.» 

پروین حسینی دربارهٔ «خاک و مرجان» که یکی از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر است، افزود: «برای ساخت این فیلم زحمت بسیاری کشیده شد. تیم سازنده این فیلم تلاش کردند حرفی را که مد نظرشان است، منتقل کنند. تصورم این است که فیلم به سبب موضوع و پرداخت متفاوتش دیده می‌شود.»

پروین حسینی در ادامه گفت: «دیدن کابل امروز در این فیلم قطعا برای مردم جالب است. «خاک و مرجان» موضوعی جهانی دارد و از تاثیرات جنگ روی خانواده‌ها می‌گوید که این حرف مربوط به جغرافیای خاصی در دنیا نیست.»

او ادامه داد: «مسعود اطیابی تاکنون ژانرهای متفاوتی را در کارگردانی تجربه کرده و فکر می‌کنم «خاک و مرجان» یکی از تجربه‌های متفاوت او و جزو کارهای سختش محسوب می‌شود.»

«خاک و مرجان» دربارهٔ یک خانواده افغانی است و در پسزمینه به بحث حمله آمریکا به افغانستان و مساله طالبان پرداخته می‌شود. بازیگران فیلم افغانی می باشند.

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.