توجه به امور ایثارگران کارآمدی در مدیریت شهری را افزایش می دهد

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران گفت: توجه به امورایثارگران به کارآمدی در مدیریت شهری کمک می کنند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران منصور احمدلو اظهار کرد:ضمن تغییر رویکرد و مدیریت شهری از شهرداری به عنوان یک نهاد صرف خدماتی به یک نهاد اجتماعی فضایی را بوجود آورده که توجه به امورایثارگران تبلور مدیریت کار آمدی شهری و روحیه جهادی را افزایش داده است.
 
وی افزود : احیای روحیه معنویت در پایتخت به عنوان یکی از الویت های مهم در دستور مدیریت شهر تهران قرار گرفته، و برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دیدار مستمر و قدردانی از خانواده ایثارگران در دستور کار قرار گرفت.
 
احمدلو اضافه کرد : به همین منظور سالانه ۱۴ هزار بازدید از خانواده ایثارگران شهر تهران صورت می گیرد.
 
وی تصریح کرد : دیدار با خانواده ایثارگران که در برنامه هفتگی نواحی شهرداریهای مناطق مختلف تهران قرار دارد طی بررسی های صورت گرفته این بازدید ها تاثیر بسزایی در تقویت روحیه و رسیدگی به مطالبات مادی و معنوی این بزرگواران داشته است.
 
مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران خاطرنشان کرد : ایثارگران سرمایه های هر شهری محسوب می شوند ، رسیدگی به این عزیزان می تواند سبب ارتقای کارآمدی مدیریت شهری شود .
 
وی افزود ۸ سال دفاع مقدس فرصتی برای شکوفا شدن ارزش های متعالی انسانی بود . امروز وظیفه ما در مدیریت شهری تبلور عملی و عینی این ارزشهاست.
 
احمدلو گفت : در زندگی شهر امروز می توانیم با استفاده از مفاهیم ارزشی ایثار باز تعریفی دوباره از طراحی مبلمان شهری داشته باشیم.
 
وی تاکید کرد : با استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت می توانیم مشکلات فرهنگی جامعه را کاهش دهیم .
 
مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران یادآور شد : گسترش روحیه جهادی در بین مدیران برای پیش بردن امور لازم است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.