توربین بادی قبل حمل با قابلیت تبدیل به یک کانتینر

ممتاز نیوز:اکثر توربین*های بادی به منظور تولید انرژی تجدیدپذیر در یک مکان مشخص و ثابت نصب می*گردند ولی یک کمپانی در حال حرکت به سمت ساخت توربین قابل حملی است که بتوان آن را در فضایی به اندازه*ی یک کانتینر جای داد بدون اینکه از تجهیزات خاصی استفاده شود.


توربین*های نصب شده در اکثر مواقع غیر قابل حرکت می*باشند به این معنی که شما نمی*توانید به راحتی آن توربین را به نقاط دیگر حمل کنید. تیم آپ*رایز (Uprise) در سن*دیگو فکر می*کنند کنند که با مرکز توان قابل حمل (PPC) خود، به نیاز قابل حمل بودن توربین*های حجیم پاسخ خواهند داد. این توربین بادی با قابلیت توان ۵۰kW به وسیله*ی تا شدن، تبدیل به یک کانتینر حمل و نقل می*شود به طوری که به راحتی توسط یک یدک کش می*تواند به نقاط مورد نظر حرکت کند.


به گفته*ی کمپانی آپ*رایز، این توربین بادی می*تواند فقط در طی چند ساعت و توسط یک نفر به راحتی توسط یک کامیون یا یدک کش به نقاط مختلف حمل شود. این توربین پس از شروع به کار می*تواند هیدروژن تولید کند، یا انرژی الکتریکی خود را ذخیره کند (هیچ اطلاعاتی در مورد منبع ذخیره کننده منتشر نشده است). علاوه بر این، گفته می*شود که در سیستم تبدیل انرژی این توربین از بیش از ۴۰ نوآوری بهره جسته*اند تا بازده و کارایی آن را بهبود دهند.



به گفته*ی آپ*رایز: از طریق برنامه*سازی هوشمندانه، این ماشین می*تواند به طور لحظه*ای الگوهای آب و هوایی را نمایش دهد و خود را به بهترین نحو برای دریافت هرچه بیشتر انرژی باد تنظیم کند. این ماشین می*تواند ۳۶۰ درجه بچرخد تا در بهترین جهت وزش باد قرار گیرد. هنگامی که باد خیلی شدید باشد، کامپیوتر به طور خودکار دکل را برای جلوگیری از آسیب دیدن توربین، پایین می*آورد.
از آنجا که این محصول همچنان در حال توسعه است، تنها چیز قابل مشاهده از این توربین، انیمیشن کوتاهی است که ازوب*سایت آپرایز برای شما فراهم کرده*ام. مشاهد*ه*ی این انیمیشن را از دست ندهید:



این توربین بادی در صورت قرار گرفتن در بادی با سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت می*تواند انرژی مورد نیاز ۱۵ خانه* با میزان مصرف میانه را فراهم کند و در صورتی که در معرض بادی با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت قرار گیرد، می*تواند انرژی مورد نیاز ۷۱ خانه را تأمین کند. هر پره*ی توربین ۶٫۵ متر طول دارد و حین فعالیت، ارتفاع کل ماشین به ۲۴ متر می*رسد. وزن این ماشین نیز حدود ۵,۳۰۰ کیلوگرم می*باشد.




به گفته*ی مدیر عامل کمپانی آپرایز آقای Jonathan Knight، وقتی روند ساخت این توربین تکمیل گردد، با قیمتی حدود ۲۴۰,۰۰۰ دلار قابل خرید خواهد بود.




نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.