توره خواستارتغییرتاکتیک های منچسترسیتی شد

۷ م دیماه ،

به نقل از ایرنا، توره در ترکیب تیم منچسترسیتی تحت هدایت روبرتو مانچینی، نقش محوری داشته است. او به اولین قهرمانی این باشگاه در لیگ در ۴۴ سال قبل کمک کرد.

توره معتقداست سایرباشگاهها نحوه خنثی سازی سیستم کنونی آنها را دراین رقابتها کشف کرده اند.

توره گفت:امیدوارم مانچینی و تیم، تاکتیک های جدیدی اتخاذ کنند تا برتری آنها در زمین منجر به گل شود.

تیم منچسترسیتی چهارشنبه شب برابر ساندرلند با یک گل شکست خورد.

توره در گفت و گو با نشریه سان اظهار داشت: فصل قبل تیم های زیادی را غافلگیر کردیم، امسال حریفان ما نحوه بازی ما را می دانند.

وی گفت گاهی باید سیستم خود را تغییر دهیم تا حریفان را مغلوب کنیم. سایر تیم ها و بازیکنان می توانند بازی ما را تحلیل کنند، سیستم و سبک ما را مورد مطالعه قرار دهندوراهی برای متوقف کردن ما بیابند. حتی تیم هایی که در نزدیکی انتهای جدول لیگ قرار دارند بیشتر می توانند دردسر ساز شوند.

تیمی که فصل قبل با نتیجه ۴ برصفر مغلوب ما شد، درس گرفته وتاکتیک هایش را تغییر خواهد داد.آنها نمی خواهند باردیگر متحمل یک شکست سنگین شوند به همین خاطرکار را برای ما دشوار می کنند.

توره گفت: سبب اینکه عاشق فوتبالم همین است. همیشه یک چالش و معمایی برای حل کردن وجود دارد و وقتی از عهده آن برمی آیید بسیار رضایت بخش است. باید از مهارت، هوش و قدرت خود استفاده کنید تا بهتر شوید و تلاش کنید بر هر کدام از موانع غلبه کنید. برعکس وقتی یک بازی خیلی آسان است برای من خیلی کسل کننده است.

توره و هم تیمی هایش درحالی به تعطیلات سال جدید می روند که با اختلاف هفت امتیاز پایین تر از منچستریونایتد در جدول لیگ انگلیس قرار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.