تور گردشگری و تهران گردی محلات جنوب غرب پایتخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ ، از برگزاری تور گردشگری تهران گردی در محلات این منطقه خبر داد.

 نامداری در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه روز ملی  خانواده، اردوهای تفریحی ، آموزشی، سیاحتی و زیارتی در محلات منطقه  ۱۸ برگزار خواهد شد  
 
وی با بیان  توضیحات بیشتر افزود: در این طرح شهروندان به اماکن تفریحی،  آموزشی،  سیاحتی و زیارتی از جمله حرم حضرت عبدالعظیم حسنی  ، امام زاده صالح و اماکن دیگر اعزام خواهند شد.
 
نامداری با اشاره به نحوه ی اجرای طرح ویژه هفته خانواده گفت:  در این طرح ویژه برنامه های فرهنگی، آموزشی،  تفریحی و سیاحتی در گروه های سنی مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان،‌میانسالان و سالمندان در محلات منطقه ۱۸ برگزار می گردد.
 
 وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری  همایش  و دوره های آموزشی سلامت  روان نوجوانان،  اثر طلاق بر نوجوانان، همایش آلزایمر در دوران سالمندی،  ارائه خدمات بینائی سنجی و فشار خون از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
 نامداری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ گفت:  اهدای شاخه های گل بر عموم شهروندان در گروه های سنی مختلف در سراهای محله محلات منطقه ۱۸ برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری،‌قرآن و عترت از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.