توزیع بسته‌های فرهنگی نرم‌افزاری با همکاری پست

توزیع بسته‌های فرهنگی نرم‌افزاری با همکاری پست

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از راه اندازی شبکه توزیع مویرگی نرم افزار با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خبرداد و گفت: این شبکه ظرف روزهای آتی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، دکتر حسن علیزاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، گفت: فضای اینترنت و دیجیتال در سالهای اخیر از رشد مناسبی برخوردار بوده که به تناسب همین رشد باید، فضای مناسب برای استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال را فراهم کرد.

 رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افزود: همچنین شبکه توزیع مویرگی نرم‌افزار که به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی خواهد شد، ظرف روزهای آینده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 به گفته علیزاده، همچنین قرار بر این است که ۲۰۰ نقطه ict روستایی به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال راه‎‌اندازی شود تا دسترسی روستاییان نیز به خدمات ارتباطاتی و اطلاعاتی نوین فراهم گردد.

 وی با اشاره به استفاده از پتانسیل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظور توسعه فرهنگ استفاده از رسانه‌های دیجیتال، تصریح کرد: با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرار بر این است که توزیع گسترده محصولات فرهنگی دیجیتال در سراسر کشور صورت گیرد.

 مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه قرار است لوگوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در تمامی صفحات سامانه e-bazar درج شود، گفت: این مرکز و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توافق کردند تا نسبت به انجام فعالیتهای متنوع تبلیغی و ترویجی از قبیل تبلیغات تلویزیونی و محیطی برای سامانه e-bazar همکاری کنند.

 بر اساس این گزارش، قرار بر این شد که مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، تمامی فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را جهت اختصاص بخش فروش و معرفی به هرکدام در سامانه ebazar را به پست معرفی کند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.