توسعه ایستگاه های اتوبوس در شمال تهران

۲۸اردیبهشت،

در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و رفاه حال شهروندان شهرداری منطقه ۳ تهران اقدام به توسعه ایستگاههای اتوبوس و احداث و بهسازی سرپناهها در این منطقه کرده است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۳ ، مهدی طیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام این خبر گفت : به منظور دسترسی شهروندان به مقاصد مورد نظر و بهره مندی آنان از سیستم حمل و نقل عمومی نسبت به احداث پهلوگاههای اتوبوس و نصب سرپناه در معابر و بزرگراههای این منطقه از جمله بزرگراه شهید حقانی در مجاورت کتابخانه ملی ،خیابان شریعتی و بزرگراه رسالت اقدام شده است . 
وی در ادامه بهسازی سرپناههای اتوبوس از جمله رنگ آمیزی ، تامین روشنایی و نصب نقشه راهنمای مسافرا ن  و برچسب های آموزشی را از جمله سایر اقداماتی عنوان کرد که  به منظور آسایش  شهروندان وزیباسازی مناظر شهری انجام شده است و افزود: درکنار افزایش روزانه وسایل نقلیه درکلانشهرها ایجادامکانات و تسهیلات رفاهی مسافران حائزاهمیت است.
طیبانی در ادامه نصب سولار در ایستگاههای اتوبس را از دیگر قادامات این حوزه برشمرد و خاطر نشان کرد: به منظور تامین روشنایی ایستگاههای اتوبوس و تامین امنیت شهروندان دستگاه سولار در ۱۳۵ ایستگاه اتوبوس این منطقه نصب شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.