توضیحات ایران خودرو دیزل دربارهٔ یک تصادف: «هوو» نبود (+عکس)

۱۱ام بهمن ،

در پی انتشار یافتن خبری به نقل از خبرگزاری مهر ، روابط عمومی ایران خودرو دیزل ، توضیحان زیر را ارسال کرد که عیناً منتشر می گردد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ پیرو درج خبری به نقل از خبرگزاری مهر ، در روز شنبه مورخ ۳۰/۱۰/۹۱ با کد خبر ۲۵۲۷۴۸، مبنی بر تصادف کامیون هوو با خودرو پراید در آن پایگاه اینترنتی خبری ، بلافاصله کارشناس این شرکت جهت بررسی موضوع به محل تصادف اعزام گردید. پس از بررسی خودروهای تصادفی و همچنین گفتگو با پلیس محترم راهور منطقه ، مشخص گردید که اساساً هیچ کامیون هوویی در تصادف مذکور وجود نداشته و خبر آن که نقل از جانشین محترم مرکز گنترل ترافیک پلیس راهور نیز بوده ، به صورت خلاف واقع انتشار یافته است .

شکل صحیح خبر اینگونه است : در تصادف مذکور که در کیلومتر ۴۲ جاده راور به دیهوک استان کرمان در روز ۲۹/۱۰/۹۱ ساعت ۲۲ رخ داده است . یک کشنده بنز با بار روغن نباتی به سبب سرعت بالا و عدم دید کافی ناشی از تاریکی محل در سر پیچ قادر به کنترل خودرو خود نبوده و به سبب انحراف به سمت مقابل با سواری پراید برخورد و واژگون می گردد.پس از آن یک کامیونک فوتون با بخش کابین کشنده بنز برخورد می کند که متاسفانه منجر به فوت یک سرنشین کامیونک و دو سرنشین کشنده بنز می گردد .

ضمناً همانطور، که در متن خبر مذکور آمده است ، در گزارش پلیس محترم راهور نیز این اتفاق به سبب انحراف به چپ تریلر بنز رخ داده و اساساً مشخص نیست که با چه هدفی در تیتر خبر به برخورد هوو و پراید اشاره شده است ؟!
گزارش مصور این سانحه به پیوست ، خدمتتان تقدیم می گردد.

مراتب برابر قانون مطبوعات ، جهت استحضار و صدور دستور مقتضی جهت اصلاح خبر مذکور و اطلاع رسانی لازم ایفا می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.