توضیح رضایی دربارهٔ کارناوال انتخاباتی

۲۰اردیبهشت،

محسن رضایی دربارهٔ کارناوال همراهش تا محل وزارت کشور گفت: این عده از نماز جمعه همراه من بودند و وقتی شعار “رضایی حمایتت می کنیم” سر دادند گفتم این شعار را ندهند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام در انتخابات در نشست خبری در سالن وزارت کشور گفت: من یک رزمنده ام و غبار شلمچه را به ۱۰ ریاست جمهوری نمی دهم.

وی دربارهٔ راه اندازی کارناولی از حامیانش که وی را تا وزارت کشور همراهی کردند و منع قانونی این کار گفت: این عده از نماز جمعه با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا آمدند و خود من نیز در زمان سخنرانی روبروی وزارت کشور دربارهٔ اتفاق تلخ حمله اسرائیل به سوریه که نشان دهنده آینده تلخی است که در انتظار دنیاست صحبت کردم.

خبرنگاران به رضایی گفتند که همراهانش شعار “رضایی حمایتت می کنیم” می دادند و این تبلیغات است.

وی گفت: به کسانی که شعار “رضایی حمایتت می کنیم” سر دادند گفتم که کسی این شعار را ندهد.

خبرنگاری پرسید اما آنها به همراه شما آمدند و شما آنها را هدایت می کردید، رضایی گفت: من وقتی حرکت می کنم کسانی که همراه من می باشند باید آنها را هدایت کنم تا در چارچوب قانون حرکت کنند.

خبرنگاری گفت: معاون وزیر کشور گفته است که نباید بیش از ۱۵ نفر همراه هر کاندیدا باشند و رضایی پاسخ داد ما کمتر از ۱۵ نفر وارد محل ثبت نام شدیم.

وی تاکید کرد: این نفرات از راهپیمایی نماز جمعه همراه من بودند، آنها در مسیر اتوبوس های خودشان بودند و من چون نمی خواستم وارد وزارت کشور شوند، جلوی وزارت کشور سخنرانی کردم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.