توقیف بیش از ۲۸۰ هزار قوطی کنسرو “غیراستاندارد”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس سازمان ملی استاندارد از کشف و توقیف ۲۸۲ هزار قوطی انواع کنسرو غیراستاندارد خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نظام الدین برزگری گفت: استاندارد برای تولیدات داخلی، کالاهای وارداتی و نیز مراکز عرضه، نظارت‌های خود را اعمال می‌کند.

وی افزود: چهارشنبه هفته قبل به همکاران ما در بوشهر اطلاع دادند که در بازار این شهر کنسرو بی کیفیت با برندهای مشهور توزیع می شود.

برزگری گفت: با مراجعه همکاران ما به کارخانه ها و واحدهای اصلی که برند بوده و تولیدات آنها زیر پوشش ما قرار دارد، مشخص شد نمونه های تولیدی آنها مشکلی ندارد و در نهایت به این نتیجه رسیدند محصولات کنسرو تاریخ قبل از تهران به بوشهر منتقل و در کارگاهی برچسب‌های تاریخ قبل با برچسب‌های جدید تعویض و سپس وارد بازار می‌شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: از آنجا که یکی از شرکای این کارگاه غیرمجاز فراری شده بود و نگهبان سوله نیز قفل را باز نمی‌کرد همکاران ما با حکم قضایی وارد شده و در این کارگاه ۳۲ هزار انواع قوطی کنسرو تاریخ قبل را توقیف کردند.

برزگری ادامه داد: با نشانی هایی که از محل توزیع کنسروهای تاریخ قبل در تهران بدست آمد همکاران ما در اداره کل استاندارد استان تهران بلافاصله به آدرسی در جاده خاوران مراجعه و در آن محل ۲۵۰ هزار قوطی انواع کنسرو فاسد را توقیف کردند که نتایج آن را به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.