تولید اولین نان صنعتی در ایران/ آرد آزاد به این حوزه تعلق نمی گیرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اولین نان صنعتی ایران در کارخانه نان صنعتی نیکان تولید می‌شود که با تولید این نان بسیاری از بیماری های گوارشی و قلبی کاهش می‌یابد چرا که در تولید آن از جوش شیرین استفاده نمی‌شود.

 به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدحسن حاتمی مدیرعامل کارخانه نان صنعتی نیکان روز قبل در مراسم افتتاح کارخانه تولید نان صنعتی گستر نیکان واقع در ماهدشت کرج گفت: این کارخانه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
 
وی افزود: در راستای رعایت حقوق مصرف کننده و تامین کیفیت مطلوب تمام تجهیزات کارخانه از کشورهای اروپایی خریداری شده و با استاندارهای جهانی مطابقت دارد.
 
وی بیان کرد: اکنون ۸۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار می باشند که با ارتقای خط تولید به ۲۰۰ نفر افزایش می‌یابند.
 
حاتمی اضافه کرد: اولین نان صنعتی ایران در این کارخانه تولید می‌شود که با تولید این نان بسیاری از بیماری های گوارشی و قلبی کاهش می‌یابد چرا که در تولید آن از جوش شیرین استفاده نمی‌شود.
 
وی کاهش ضایعات نان را از دیگر محسنات تولید نان صنعتی دانست و گفت: تولید این نان به گونه‌ای صورت می‌گیرد که هیچ گونه ضایعاتی ندارد و در مقایسه با نان سنتی بسیار به صرفه تر خواهد بود.
 
مدیرعامل شرکت نان گستر نیکان در پایان به مشکلات این عرصه اشاره کرد و گفت: عدم ثبات قیمت گذاری نان و تعلق نگرفتن آرد آزاد مهم‌ترین مشکلی است که تولید کنندگان نان با آن مواجه می باشند که امیدواریم با توجه مسئولین این معضل هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.