تولید محصولات جدید؛ راهبرد ایران خودرو برای افزایش سهم بازار

۲۸خردادماه،

به گزارش ایکو پرس ، مهندس میرجوادسلیمانی قائم مقام محصول و کیفیت ایران خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: شرکت ایران خودرو با دارا بودن بزرگ ترین و مجهزترین مرکز تحقیق و توسعه (R&D)، همواره توجه ویژه ای به مقوله ارتقای محصولات و ارایه محصولات جدید و مدرن به بازار دارد.

 وی گفت: ایران خودرو علاوه بر دانش فنی طراحی محصول، مجهزترین آزمایشگاه ها و امکانات تست خودرو در خاورمیانه را در اختیار داشته و به دنبال ایجاد هویت برای محصولات خود است.

 سلیمانی ضمن تاکید بر اهمیت تحقیق و توسعه، پیشرفت و موفقیت خودروسازان را در گرو تولید خودروهای با کیفیت تر و مطابق با سلیقه مشتریان دانست که با سرمایه گذاری در بخش های تحقیق و توسعه، عملی می شود.

 سلیمانی ضمن اشاره به نقش تعیین کننده نیروی انسانی ماهر و متخصص در طراحی و تولید گفت: روند طراحی و توسعه محصول در سال های اخیر روندی تکوینی بوده و ایران خودرو با بهره مندی از توان کارکنان متخصص توانسته پس از طراحی و تولید سمند، رانا را وارد بازار کندو در سال ۹۲ نیز خودروی جدید دنا به تولید انبوه خواهد رسید.

سلیمانی به چالش ها و مشکلات تامین نقدینگی در صنعت خودروسازی اشاره کرد و گفت: تحقیق و توسعه مستلزم سرمایه گذاری های کلانی است که درحال حاضر خودروسازان بدون حمایت دولت مردان قادر به تامین آن نیستند.

 وی اظهار امیدواری کرد، در آینده ای نزدیک تسهیلات ویژه و ارزان قیمتی در اختیار خودروسازان قرار گیرد تا حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از پیش میسر شود.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.