تولید و پخش «رادیو جوانه» در مکان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۰۴:۱۶:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- حمیدرضا افتخاری ـ دبیر اجرایی دومین جشنواره بزرگ جوان و رادیو ـ از تدارک برنامه‌های متنوع و جذاب در غرفه رادیو جوان و پخش «رادیو جوانه» در مکان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مدیر گروه جوان و ورزش رادیو جوان از پخش رادیو جوانه خبر داد و گفت: این برنامه برای اطلاع‌رسانی به علاقمندان برای شرکت در دومین جشنواره جوانه راه‌اندازی شده است.
حمیدرضا افتخاری، مدیر گروه جوان و ورزش ضمن اعلام این خبر گفت: این برنامه برای اطلاع‌رسانی به علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جوانه راه‌اندازی شده‌ است و جدیدترین خبرها را در ارتباط با جشنواره در اختیار علاقه‌مندان خواهد گذاشت.
وی که دبیر دومین جشنواره جوانه است، اظهار کرد: رادیو جوان در کنار برنامه‌های مستمر خود در جدول پخش یک برنامه اصلی را در دستور کار قرار می‌دهد که در آن مسؤولان برگزاری جشنواره جوانه در برنامه‌های این رادیو حضور خواهند یافت و پاسخگوی سوالات مردمی خواهند بود.
افتخاری گفت: ارتباط مستقیم با شنوندگان و پاسخ به سوالات آنان از جمله اهدافی است که همواره مد نظر ما بوده‌ است و پخش این برنامه در نمایشگاه کتاب نیز در راستای همین هدف است. مدیر گروه جوان و ورزش تعامل با شنوندگان، دریافت نظرات و ایده‌های نو را از جمله برنامه‌های امسال رادیو جوان عنوان کرد و افزود: ما همواره از ایده‌های برتر در حوزه‌های مختلف برنامه‌سازی استقبال خواهیم کرد و پورتال سروصدا در سایت رادیو جوان با همین هدف طراحی شده است. وی اشاره کرد: مسؤولان برگزاری دومین جشنواره در این برنامه حضور خواهند یافت و پاسخگوی سوالات علاقمندان به شرکت در جشنواره خواهند بود. این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۶ به طور زنده بر روی آنتن شبکه رادیویی جوان قرار می‌گیرد. دبیر اجرایی جشنواره در پایان از آمادگی پاسخ به پرسش‌های مخاطبان جشنواره در صفحه جشنواره جوانه در سایت شبکه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنم روزی یک بار به این صفحه مراجعه کنم و پرسش‌های مطرح را پاسخ گویم.
او گفت: امسال تدارک ویژه‌ای اندیشیده شده است و برنامه هایی که در غرفه رادیو جوان خواهیم داشت متنوع تر از سال‌های پیش خواهد بود.
او پخش رادیو جوانه را از جمله اقدامات رادیو جوان در نمایشگاه امسال عنوان کرد و افزود: سعی ما بر این است که تا حد امکان مسئولین جشنواره در مکان غرفه حضور داشته باشند و پاسخگوی سوالات مردم و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره باشند. من نیز در زمان پخش دو برنامه رادیو جوانه که جمعه ها در غرفه رادیو جوان پخش می شود حضور دارم و از نزدیک با جوانان علاقه‌مند صحبت خواهم کرد.
افتخاری که مدیر گروه ورزش و جوان شبکه رادیویی جوان نیز هست در ادامه عنوان کرد: گروه ورزش نیز چندین برنامه خود را در مکان غرفه بر روی آنتن خواهد برد و دوستداران این برنامه ها نیز می توانند با عوامل برنامه از نزدیک دیدار کنند.
کوپه هفتم به سردبیری شکوفه موسوی و گویندگی پیمان طالبی در ساعت ۹ صبح، معجون به سردبیری شایان بهلولی و گویندگی ابوالفضل اینانلو در ساعت ۱۹ عصر و چهل تکه نیز برنامه هایی هستند که از گروه ورزش و جوان در محل برپایی نمایشگاه کتاب به طور زنده پخش خواهند شد.
مکان غرفه رادیو جوان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روبروی شبستان مصلی دایر است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۶۱۶۳۵۸۲۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.