تولید ثروت و بهره برداری با حرکت به سوی نوآوری باز

۱۵ام بهمن ،

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: باید اکوسیستم نوآوری باز را در جهت بهره برداری عمومی و تولید ثروت در فضای مجازی کشورمان به اشتراک گذاریم تا درهای نوآوری به روی همه باز شود.

محمدرضا سپهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در سه حوزه پس انداز و سرمایه گذاری، علم و فناوری و بهره وری نیاز به پر کردن خلأها و شکاف ها به منظور دستیابی به اقتصادی مقاوم داریم.

وی افزود: در حوزه پس انداز و سرمایه گذاری باید کاری کنیم که پس انداز مردم تبدیل به سرمایه شده و وارد جریان تولید شود همچنین در حوزه علم و فناوری نیز باید علم تبدیل به فناوری شود در این خصوص نیز ما شاهد افزایش میزان مقالات علمی در سطوح بین المللی هستیم اما این ها زمانی ارزشمند است که تجاری شود.

سپهری تاکید کرد: ما باید اکوسیستم نوآوری باز را در کشورمان اجرا کنیم که بر اینکه نکته تأکید دارد که نوآوری ها جهت بهره برداری عمومی و تولید ثروت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود در درهای نوآوری باز به روی هم باز باشد.

رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: میزان بهره وری عوامل تولید در کشور ما پایین تر از حد نیاز است و باید در این خصوص نیز تدابیری جدی اتخاذ شود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.