تولید داروها به ۱۰۵ قلم افزایش یافت

۲۸اردیبهشت،

رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در مراسم نمایشگاه ایران هشت گفت:شرکت داروسازی سها هلال احمر ۱۰۰ قلم از انواع داروهای کشور را تأمین کرده است که تلاش داریم این رقم به ۱۰۵ دارو افزایش یابد.

طاهر رستمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: سازمان تدارکات پزشکی، جزء مجوعه ای از جمعیت هلال احمر کشور همواره با ارائه خدمات و تولیدات خود در بخش دارو و تجهیزات پزشکی در تمامی بحرانها و سوانح مختلف کشور همراه مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده و مردم را از این مهم بهره مند ساخته، افزود : شرکت تجهیزات پزشکی این سازمان هم اکنون ۵ میلیون دارو از جنس سرنگ و صافی دیالیزم کشور را تأمین کرده است.
رستمی با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد از دستگاه های دیالیزم کشور توسط این مجموعه ی پزشکی تولید می گردد، عنوان کرد: سازمان تجهیزات پزشکی با رعایت استاندارد های جهانی و همچنین قیمت های مناسب برای بیماران تعرفه های خوبی را عمل کرده است.
وی با بیان اینکه نگاه مالک نگاه بشر دوستانه وخدمت رسانی است ، افزود: شرکت دارو سازی سازمان تدارکات پزشکی قادر به تولید ۱۰۰ قلم داروی مورد نیاز کشور در داروخانه های کشور است که در زمینه ی افزایش داروهای جامد و مایع تولید کمی و کیفی داشته است.
رستمی در خاتمه اظهار داشت: شرکت داروسازی سازمان با شرکت در کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و اجرای قرار دادهای علمی قادر خواهد بود در سال تازه این رقم را به ۱۰۵ قلم دارو افزایش دهد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.