توهین مجری شبکه من و تو ( سالومه ) به احسان علیخانی +عکس

شاید به جرأت می توان گفت که برنامه “ماه عسل” امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده و بیشتر خانواده های ایرانی را در لحظات نزدیک افطار مجذوب خود کرده است.

اما برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. این حاشیه ها علاوه بر برخی موارد اجرا از سوی علیخانی، حتی به دکور برنامه هم کشید تا زحمات و طراحی زیبای این برنامه تحت الشعاع برداشت های منتقدان قرار گیرد.

این روزها گمانه های بسیاری در مورد افراد پشت پرده حاشیه‌سازی و شایعات علیه ماه عسل مطرح می شود که تنها گذشت زمان می تواند چهره مدیران شایعه‌ساز و تخریب کنندگان و یا مقصران را نشان دهد.

در این بین اما رقبای ماهواره‌ای این برنامه هم که گویا در رقابت میدان را وا داده اند، از آن سو شروع به حاشیه‌سازی کرده و با مدیریت شایعات سعی در به حاشیه کشاندن آن دارند.

شبکه تلویزیونی “من و تو” که دچار افت و افول شدید مخاطب شده، هر از چند گاهی برای جبران این نقص، به این و آن چنگ می زند تا بلکه بتواند با تخریب دیگران خود را مطرح کند.

چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله به “احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!

توهین مجری شبکه من و تو ( سالمه ) به احسان علیخانی +عکس

سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشت: «لذت شهوانی است در پسِ آن چهره سراسر پلاستیکی ات وقتی از دردناک ترین وجوه زندگی یک بچه ۸ ساله می پرسی و دست محبت کثیف ات را به سرش می کشی و دوربین ات جوراب پاره اش را نشان می دهد و اشک های تمساح دروغین ات.»

آنچه از موضع گیری های شبکه های ماهواره ای و عوامل آن در مورد ماه عسل احسان علیخانی روشن است، مردمی بودن و پر مخاطب بودن این برنامه است که گویا در این کسادی بازار مخاطب به مذاق شبکه های ماهواره ای خوش نیامده و از ابتدا با مدیریت شایعات علیه این برنامه سعی در تخریب آن دارند.

اگرچه بعضی سوژه های این برنامه نسبت به سال های قبل با افت چشمگیری مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.

تا این لحظه ۱۴۴نظر ثبت شده
  1. رضا:

    کافر همه را ب کیش خود پندارد

  2. ا:

    لایک داداش

  3. پرنسسس:

    لایک پسر بختیاری مردم فقط میرن تو حاشیه

  4. پسر بختیاری:

    هه اسکلا ول کنید این مسله رو وضعیت بیکاری مردم رو داره از بین میبرع اون وقت…..

  5. h.a:

    سالومه نظردادن برات زوده خواهشا یه عکس باآرایش بفرس بزنیم جلوی دردستشویی ترمینال غرب یه مقدارخلوت بشه……..بدون آرایش نباشه مردم درجاسکته کنن.اگه میخوای مهشورشوی زودترعکستوبفرس… نترس سالولولومه است.

  6. Z.a:

    آخه سالومه ی عملی توی۲ زاری کی هستی که بخوای به احسان توهین کنی با اون برنامه و قیافه زشتت

  7. رويا:

    متاسفم از اینهمه سطحی نگری
    در جواب به آقای پارسا باید گفت: همون پیامبری که شما خیلی کم ازش میدونی همواره به دنبال فهماندن این مطلب بزرگ و مهم بوده اند که:
    “چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!”
    مطالعه کنید و تفکر تفکر تفکر…

  8. محمّد:

    آقایون خانوما فقط اینو یادمون نره که هزینه صدا وسیمای خودمون از درصدی از قبض برق و تبلیغات تلویزیون تامین میشه ولی شبکه هایی مثل من و تو توست یک سرمایه دار سعودی (وحشیای وهابی که نمیخوان سر به تن ما ایرانی ها باشه)تامین میشه و بعد به صورت رایگان در اختیار ما قرار میدن به قول ما ایرانی ها هیچ وقت گربه برای رضای خدا موش نمیگیره.

  9. cc:

    فکرمیکنه خودش کی هستش ازخرابکاریاش شنیدیم دیگه مزخرف لوس دماغ عملی

  10. میثم:

    آخه این پیره زن زشت کجایی کی حسابه که اینطوری راجع به علیخانی یا هر هنرمند کار درست این مملکت بخواد هر مفت بزنه،میسوزه جیغش درومده فا…شه

  11. سپیده:

    سالومه حسودیش شده به احسان علیخانی .سالومخ تو قیافت هر روز و هر روز چندشناک تر میشه. کِی فهمیدی احسان علیخانی صورتش پلاستیکیه؟؟؟ حسووود. علیخانی که کپی باباشه. پس باباشم رفته جراحی پلاستیک کرده لابد!!! مسخره ی حسووود

  12. مهسا:

    من چه قدر از این سالومه بدم میاد خدامیدونه.

  13. تینا:

    سالومه در حدی نیست که بخواد نظر بده و از همه بدتر این که با یه جمله مردم ما بخوان به هم توهین کنن و سالومه و امسال اون همینو میخان که مردم به هم بیفتن سالومه عادت داره تو همه کار دخالت کنه و ایران و ایرانی رو به تمسخر بگیره.

  14. محمود:

    حیف اسم خانم که بخوام به تو بگم وطن فروش عوضی
    تو یه شبکه که همه بودجهاش از طرف صهیونستها تأمین میشه توی لخت وپاپتی حالا دیگه نظر بده شدی احمق

  15. صدی:

    سالومه هر کس جای تو بود خودش را تا به حال هزاران بار حلق آویز کرده بود این یک پیشنهاد منصفانه بود برای فرد بدبخت و خودفروخته و حسودی مثل تو…خودت را بکش

  16. محمد:

    حالا که با توجه بیشتر به صدا وسیما دیگه این شبکه ها دروغگوشون برای مردم روشن شده که ۱٫همه مسئولین کشورمارا که مسخر کردن۲٫ باعث ازهم پاشیدن خیلی خانواده ها شدن
    از آقای علیخانی تشکر می کنیم .همین جا
    با اینکه من وقت ندارم برنامه زیباشونو ببینم ولی ای کاش برنامشون فقط برای ماه رمضان نباشه.

  17. آرت:

    اول از همه جای تشکر و قدردانی داره برای جناب آقای علیخانی که هر سال در این ماه مبارک حال و هوای قشنگی رو به خونه های ما میاره.کسانی که چه در پشت پرده چه به وضوح از برنامه آقای علیخانی ایراد میگیرند همون کسانی هستن که تو زندگی فقط خودشون رو میبینند و چشمشون رو به روی مشکلات عمیق مردم میبندن.باز هم از برنامه خوب آقای علیخانی متشکرم و واقعا برای سالومه و امسالهم متاسفم

  18. امیدوار باشیم:

    با سلام
    ابتداً عرض تبریک دارم خدمت آقای احسان علیخانی بابت برنامه ی فوق العاده پند اموز و خداپسندانه و خیرخواهانه اش و خداقوت باشد گفت.
    ضمنا این که در نظرات گفتند ازنشان دادن بدبختی مردم چه..
    اینکه باید دیدمان را عوض کنیم. این برنامه بدبختی ادمها را نشان نمیدهد بلکه “متفاوت بودن و تصمیمات درست و صبر و ایمان این افراد را در مقابل مشکلاتشان به تصویر میکشد” مهمانان این برنامه میتوانند برای افرادی که مشکلاتی چون خود را دارند و در ناامیدی به سر میبرند الگو باشند که بدانند میتوانند از پس مشکلات بر آیند هر چند لاینحل.
    نمونه اش فعالیت و ایده ی فوق العاده و ناب فرد محبوب “آقا جون فرزندان بی کس”. که این برنامه باعث شناساندن اینچنین مرکزی شده و همچنین بانی خیر برای گسترش این مرکز در کشور. و یا صبر و امید ستودنی مهمانان دیگر هر کدام در برابر مشکلات خود که قد خم نکردند و روحیه شان را حفظ نمودند …و اینها مهم است .به تصویر کشیدن اینچنین صحنه های امیدبخش.
    موفق باشید.

  19. ونوس:

    واقعا دوس دارم بدونم هدف احسان علیخانی از نمایش دادن بدبختی مردم چیه؟؟؟ البته اگر این سوال من رو توهین!!! تلقی نکنید

  20. ملیسا:

    تو که دماغت عملیه شبیه عجوزه میمیونی ازت متنفرم سالومه. احسان کارش حرف نداره بدون شک بهترین مجری ایرانه البته اینم بگم اگه این خانوم وطن فروش نبود داداش من دست به همچین کار خیری نمیزد از یطرف باید ازت تشکر کرد دندون خرگوشی چاقالو بادام خخخخخ برو خودتو اصلاح کن درحد احسان نیستی خنگول

  21. هستس مهدوی:

    همینو کم داشتیم که یه مجری بی ریخت وطن فروش درمورداقای علیخانی مانظربده.سالومه مادرموردهیچی نیازبه نظرتونداریم توبهتره یه فکری به حال خودت بکنی بااین اهانتت فقط چهره ی منفورخودتو نشون داد فحش خورتم که ملس……..

  22. هستس مهدوی:

    این خانوم به اصطلاح محترم که انتقادکردن ازخودش بهترون کارش اینقدفرهنگ نداره که توهین کردن کاردرستی نیست .ادم بهتره قبل ازاهانت به چهره یه نفری که زیبای خدادای هستش(اقای علیخانی)قیافه خودشوببینه

  23. مسلم:

    دست تمام عوامل ماه عسل درد نکنه….///سالومه فعلا برو فکر خودت باش با تن فروشی داری به کارت ادامه میدهی…وگرنه ….

  24. liana:

    عاقا شما رو به زور که پای برنامه ماه عسل نشوندن!!!
    اونایی که بی جنبه ن و فکر میکنن الکی مثلا بشون توهین شده
    نگاه نکنن

  25. Darya:

    احسان علیخانی هر کاری کرده ب خودش و جامعه ی ایران مربوطه نه تویی ک از ترس خودتو قایم کردی وطن فروش

  26. mm:

    با سلام و تشکر از اقای علیخانی بابت برنامه ی ماه عسل . سالومه اول باید بره خودش رو اصلاح کنه بعد بیاد اظهار نظر کنه

  27. mohammad:

    با تشکر از اقای علیخانی بابت برنامه ی ماه عسل . سالومه اول باید بره خودش رو اصلاح کنه بعد بیاد اظهار نظر کنه

  28. نرگس:

    وطن فروش ها و ایران فروش های اجنبی حق اظهار نظر در مورد برنامه های کشور ما را ندارند.

  29. ملیسا:

    سالومه ممنون تو باعث شدی احسان همچین کار خیری بکنه دست مریزاد. جوونا یاد بگیریم حیف جوونیم الکی هدر بدیم

  30. کوروش:

    آقا برنامشه اختیارشو داره . هر کس هم که عشقش بکشه رو دعوت میکنه. اصلا خواسته فضول هاشو بشماره!!!!!! والااااا!!!

  31. رویا:

    سالومه ماله این حرفا نیستی مطمینا هر برنامه ای نقد خاص خودش داره اما تو سالومه با اون اجرایه جفنگت ماله نقد کردن برنامه پربیننده ماه عسل نیستی.
    حداندازه تونقد برنامه ای با این سابقه نیست.
    کله سیستم من و تو بچلونن ادمش نیست که بخواد برنامه ماه عسل و زیر سوال ببره .

  32. لیانا:

    آخه براچی دروغ بگه؟؟؟!
    ببین…
    مهمونایی که میان ماه عسل به اراده خودشون میان
    جریان این جوریه که
    کسی که از یک خانواده ای یا شخصی فرقی نمیکنه یه کلیپی یا فیلمی بگیره میفرسته ماه عسل بعد اون گروهی که از طرف برنامه میرن دنبال مهمونا میرن دنبال اون خانواده یا شخص بعد اون رو دعوتش میکنن
    طرف اگه پذیرفت خب که هیچ اگه نه خب نمیره ماه عسل

  33. علي:

    با سلام
    من طفدار هیچ کس نیستم و صلاح نمیدانم کسیکه در خارج از کشور است برنامه های داخلی را نقد کند ولی از دست اندرکاران سایت خواهشمند م متن هایی که توهین آمیز است را در سایت قرار ندهند و هموطنان میتوانند با دلیل و منطق به هر کسی جواب دهند و این شایسته ایرانی سرفراز نیست که اجانب نوشته های ما را بخوانند و ما را به بی فرهنگی نسبت دهند

  34. ستایش:

    هرچی گفتی مزخرف گفتی…چشم دیدن مجری زیبا و توانمند ماه عسل رو ندارید.اقای علیخانی خوار چشم همتونه…میخوام ببینم این نظر چندتا لایک میخوره؟اقای علیخوانی ما مثل کوه پشت سرتیم

  35. behrouz:

    سلام
    به نظر من مردم اگه بیوگیرافی کامل از آقای احسان علیخانی و خانم سالومه داشته باشند بهتر بتونند نظر بدن ….
    پس خواهشم من از مردم عزیز ایران این هست که بدون دانش کافی نظر ندن باتشکر

  36. مریم:

    من فکر میکنم که آقای علیخانی در حال حاضر یکی از توانا ترین مجری های ایرانه . به جز ایشون شاید چند تا مجری به درد بخور دیگه داشته باشیم و اگه دقت کرده باشین در برنامه های دیگه ای به جز ماه عسل هم اغلب اجرا رو به احسان علیخانی واگذار می کنن چون در مقاسیه با احسان علیخانی دیگه خیلی از مجری های پیشین حرفی برای گفتن ندارن . من دوستشون دارم و برای ایشون و برنامه شون آرزوی موفقیت هر چه بیشتر رو دارم

  37. ارمین:

    سلام:
    ببخشین تروخدا من قصدم توهین به ایشون یا به هیچکس نیست بازم معذرت می خوام.شاید ایشونم کمک می کنه الله و اعلم ولی نظرتون چقد برای این دکور خرج کردن؟ آیا اگر پول این دکور از بیت المال خرج نمیشد و به دست ی فقر میرسید بهتر نبود.بخدا تو شهرهای جنوبی مردم تو گرما از نعمت برق برخوردار نیستند.دو تا صندلی میذاشت و حرفشو میزد.من بازم نمیدونم خداوند قاضی بر اعمال ماست.بازم معذرت می خوام من اصلا قصدم توهین نیست فقط ی نظر دادم شایدم نظرم اشتباه باشه

  38. لیانا:

    آقای علیرضا
    مهمونای ماه عسل همشون به اراده ی خودشون میان و تو برنامه شرکت میکنن
    این موضوع روو بارها و بارها احسان جان گفته

  39. لیانا:

    سالومه خانوم وقتی رفتین از ایران یعنی دیگه حق اظهار نظر ندارین
    ما مردم ایران کسی رو که میره خارج و اونجا آبروی هرچی ایرانی رو میبره اییرانی نمیدونیم
    اقا احسان هم برنامشون رو به بهترین حالت ممکن اجرا میکنن
    و ما مردم ایران دوستش داریم
    پس شما خارجیا نمیخواد درمورد چیزایی که در ایران اتفاق میافته اظهار نظر کنید
    یاعلیـــ

  40. fatemeh:

    واقعامتاسفم برای سالومه وشبکه شون……………. دراین مواردفقط سکوت میکنم چون میدونم اوناکثیف ترازچیزین که فکرشومیکنیم.

  41. زهرا خانوم:

    کسی که حرف میزنه خیلی مهمه کی باشه!یه عاقل یا یه هرزه!
    جلوی هرزه و نادان باید وایساد.
    دمتون گرم هم وطناس خوبم

  42. الین:

    سالومه غلط کرده با اون برنامه مزخرفشون که هر غلطی دلشون می خواد توش می کنند هر چی به علیخانی گفته به اونا بیشتر می یاد

  43. مهدی مبهوتیان:

    اول که شک دارم که سالومه سالمه چون اینقدرحرفه ای وکارکشته وباسابقه وباتجربه است که همون نظراول یه ضرب رفت توفکر شهوت وهوای نفس خوب ایناازآزادیهای زیادیه غربه دیگه. البته چهره اش یاخوب واضح نیست یادیگه افتاده روغن سوزی البته طبیعیه

  44. نام شما...:

    اگه شما خودت مشکلات جامعه رو نشون نمیدادی باز میتونستی نسبت ب اقای علیخانی نظر بدی ما دستای شما کثیفترن شما چشم دیدن اقا علیخانی رو ندارین

  45. حیدر:

    با سلام ضمن تشکر از برنامه خوب ماه عسل و مجری خوب و زیبای آن آقای علیخانی اگر شبکه های ماهواره بی احترامی می کنند بخاطر این است که مردم دیگر تماشاگر این دشمنان و خائنین به وطن نیستند.خانم بی حیاء و بی عفت سالومه سیدنیا فردی فاسد و زناکار است او مسلمان نیست و دشمن ایران و ایرانی است چون از اعتقادات اسرائیلی سهیونیسم پیروی می کند . خاک برسرش با آن دندانهای گرازی و زشتی که دارد..

  46. بهروز:

    عمیقا دوستتون داریم آقای علیخانی و کار شما کار نیک و پسندیده ای بود که برای کمک به ایتام و نیازمندان زحمت می کشید . صدا و سیمای به مجریان با وجدان و شریف بیشتری مثل شما احتیاج داره….. دست علی یارتون

  47. سارا:

    ایول به شما ایرونیا که داداش احسانمونو تنها نزاشتید اون خوک کثیف پیش خودش چی فکر کرده که ما با این زر و ورا علاقمون به علیخانی و ماه عسل کم میشه دوستان ما خیلی به این احسان ها نیاز داریم همین که حرمت اسمشو داره عالیه… من که به چشم خواهر برادری خیلیییی دوستش دارم اجرش با خدا بعدشم سیما خانم اون پسر با رضایت کامل خودش جلوی دوربین اومد این هارو میارن تا بگند از این عقیل ها زیاده چشمامونو باز کنیم
    یاحق….

  48. sara:

    درود به شما مردم باغیرت ایرونی که داداش احسانمونو حمایت کردید و دهن اون سالومه ی …. رو سرویس؟! به خدا من وقتی این مطلبو خوندم بغض کردم اون خوک کثیف حق نداره درباره ی یه فرشته(احسان) این طوری حرف بزنه هرکی ندونه ما طرفداراش که میدونیم دلی مهربون تر و دوست داتنی تر و…. از ایشون وجود نداره بعدشم سیما خانوم اون بچه با رایت کامل خوش اومده بود تو اون برنامه بعدم این باید یه الگو باشه برای جامعه

  49. sara:

    واقعا دمتون گرم ایرونیا خیلی با مرامید که داداش احسانمونو حمایت کردید اون سالومه ی شیطان پرست احمق واقعا پیش خودش چی فکر کرده ها؟؟؟ امیدوارم احسان اینارو نخونه چون مطمنن اشکشون در میاد من که خودم بغض کردم هرکی ندونه ما طرفدار هاش میدونیم که دلی مهربون تر و برحم تر از آقا احسان نیست امید وارم خدا یه زن خوجل مث خدش بهش بده

  50. علی:

    شما خانوم سالومه و پرسنل شبکه ی من و تو اگه می تونین اول برید یه فکری به حال تجاوزاتی که تو شبکه تون رخ میده بکنید بعد بیاین واسه بقیه ی شبکه ها و مجری ها نطق انسانیت کنید!!!!

  51. حسام:

    خانوم نه چندان محترم به شما چه ربطی داره که آقای علیخانی چی در برنامه اش پخش میکنه یا کیو به برنامه اش دعوت میکنه؟؟؟؟؟؟؟ شما برو کلاه خودتو سفت بچسب که باد نبره و این طور که داره پیش میره شبکه تون تا چند وقت دیگه ورشکست میشه کلا از رده خارج میشین !!!!

  52. مصطفی:

    این دختره بی ریخت چی میگه عقده ای برنامه ای که کارش خیرو در راه خدا قدم بر میداره مثل آقای علیخانی شیرین و خوشتیپ معلومه که بینندش زیاد میشه ولی تو چی سالومه تو شبکه های ماهواره ای داری با حرفات با اون قیافت نحست داری هرزگی میکنی خخخخخ بیننده هم ندارین و جایزم نیست به شبکه های مثل برنامه شماها نگاه کرد گم شو از این زرای اضافی نزن

  53. نازی:

    سالومه غلط کردی با این دندونات برو خودتو اصلاح کن خره افتاااااااااادددددددد یا بندازمش؟ ؟ ؟ ؟ هان بار آخرت باشه راجب داداش خوشگل من زر میزنی وگرنه میام اونور

  54. مریم:

    جالبه آدمهای فاسد دیگران را نیز به همان چشم می بینند سالومه خانم شما در ایران در تلویزیون ایران کار کردید چرا رفتید رفتید که شراب بخوری رفتید عشق و حال کنی برای کار های دیگری رفتید که در ایران نمی توانستید انجام دهیددست تو خیلی تمیز هست چون دستت مردان بسیاری را لمس و جام می بر دستت می گیری تو در کشور بیگانه اراجیف می بافی که گرسنه نمانی نمی خواهد دم از بشر دوستی بزنی شما اونجا که میرید جو گیر می شوید دم از دوستی و وطن می زنید اگه نزنید از گرسنگی می میرید تو کسی نیستی که دیگران را متهم کنی ادم کثیف دیگران را اینگونه خطاب نمی کند آدم فاسد دیگران را فاسد نمی خواند شراب خوار دیگران را متهم به عدم پاکی نباید بکند احسان علیخانی هرچه باشد شرفش به تو خائن و کثیف می ارزد فکر کردی با شش من آرایش و با لخت بودن متمدن شدی و با کلاس هستی نه عزیز هیچی نیستی و حرهای تو را ادمهای مثل خودت تایید می کنند کار نداری به دیگران توهین نکن .انسان متمدن و بشر دوست احسان ناراحت نشو از ادمای کثیف هیچگاه ناراحت نشو چون ارزشش را ندارند سالومه می خواهد بگوید من هستم مرا ببینید دارم عقدهای میشم من پیشرفت کردم و پیشرفتم مدیون بی بندباری و شراب خوری من هست بدانید سالوممممممم می دانیم هستی اظهار وجود نکن

  55. بهار:

    ای بابا ای بابا از دست این سالومه آخه چراااا آخه چرا درباره مردم قضاوت میکنی بابا احسان پسره خوبیه شما خودتون مشکل دارین فکر میکنید همه مثل خودتون هستن از شبکه پر از برنامه های مذخرفتون ک بهتره با اون بفرمایید شام ک آبروی به قول خودتون هموطناتون رو میربرین و از صحنه صحنه هاش فیلم میگیرین و پخش میکنید برین خودتون رو اصلاح کنید

  56. سانیا:

    اه متنفرم از قیافه سالومه زنیکه بی شعور برو خودتو مسخره کن احمق ،دیگه حرفی واسه گفتن نداری اینجوری خودتو میخوای نشون بدی

  57. امیر:

    اصلا به این زنیکه چه ربطی داره که چی از شبکه های ایرانی پخش میشه؟! چطور تا یکی از برنامه های خودشون انتقاد میکنه سریع میگن وای شما از صبح تا شب پای ماهواره و شبکه ی ما نشستی که فهمیدی چی از شبکه ی ما پخش میشه!!!! ولی اشکال نداره که خودشون پای برنامه های شبکه های ایران بشینن و تک تک برنامه های صدا و سیمای ما رو رصد کنن!!!!اگه تو با این نظام و صدا و سیمای اون مخالفی پس غلط میکنی که بشینی برنامه هاشونو نگاه کنی که حالا بعدشم واسه مجری هاشون خط و نشون بکشی !!!!

  58. بیژن:

    آخ که من چقدر از این زنیکه بدم میاد!!!!!

  59. سایه:

    این حرفا همه اش از سر حسادته . نمی تونن ببینن که یک شبکه داخلی با یک برنامه معنوی و بر خلاف مزخرفات شبکه ی مسخره ی خودشون ، تونسته مخاطب جذب کنه و به همین خاطر دارن این جوری عین اسفند رو آتیش جلز و ولز می کنن!!!!!! به سالومه یا هر کدوم دیگه ی مجریان شبکه های ماهواره ای هم هیچ ربطی نداره که از برنامه ی ماه عسل چی پخش میشه با نمیشه . عرضه داری برو یه چیزی بساز تا بتونی مثل احسان علیخانی مخاطب جذب کنی !!!!!

  60. زهرا:

    ببین کی کیو مسخره میکنه .یکی میخواد برنامه خودشونو مسخره کنه با اون قیافه های ضایشون مخصوصا اون تپله گرده سالومس چیه اسمش . دنبال سوژن فقط به شما چه اصلا دوسداشته اونو بیاره برنامش به شما چه توام بیار اگه عرضه داری.خودتون چی هستین که مخاطبای برنامتون چی باشه عقده ای .

  61. زهرا:

    ببین کی کیو مسخره میکنه .یکی میخواد برنامه خودشونو مسخره کنه با اون قیافه های ضایشون مخصوصا اون تپله گرده سالومس چیه اسمش . دنبال سوژن فقط به شما چه اصلا دوسداشته اونو بیاره برنامش به شما چه توام بیار اگه عرضه داری.خودتون چی هستین که مخاطبای برنامتون چی باشه

  62. ضدسالومه:

    سالومه ی بیشور یه بار دیگه درمورد علیخانی ما اینجوری بگی میزنیم لهت میکنیم دختره ی ایکبیری فکر کردی کی هستی بیشرف بدترین کارو تو کردی رفتی کشور غریبه علیخانی ما گله این حرفا هم بهش نمیاد پس حرف دهنتو بفهم که درموردش چی میگی

  63. فرحناز:

    در ضمن خود سالومه بره اول ارتودنسی کنه که قیافه ش بهتر بشه

  64. فرحناز:

    سلام. واقعا اقای علیخانی مجری توانایی هست. خیلی خوب و محکم حرف میزنه. برنامه من و تو اکثر مواقع مسخره بازی در میارن . چیز زیادی از برنامه ش یاد نمیگیری. علت اینکه بعضی ها من و تو رو نگاه میکنن بیشتر بخاطر اینه که بی حجابی رو نشون میده و تقریبا تنها شبکه فارسی زبانه که زنها رو بی حجاب نشون میده .فقط همین
    خداییش کمتر کسی که این شبکه من و تو رو نگاه کنه بخاطر مطلب جذابش . مجریهاش بیشتر ‍‍بی ربط حرف میزنن

  65. فائزه:

    خانوم سالومه بهتره به جای این کارافکردیگه ای برای محبوب شدنت پیداکنی….نه بااهانت به دیگران تکیه برجای بزرگان نتوان زدبه گزاف
    مگرآنکه اسباب بزرگی همه اماده کنی

  66. Negar:

    آقای علیخانی یکی از بهترین مجریا هستنو ما دوسش داریم .سالومه خانوم کار کثیف رو شما کردید که وطن فروشی کردید و تو کارایی که بهتون مربوط نیس دخالت میکنید.شما برو به کار خودت برس

  67. منا متشکری:

    سالومه وطن فروش مزدورتوکه ازایران گمشدی رفتی جون لیاقت اینجارونداشتی اونجاهم جایگاهی نداری بیچاره فکرکردی انگلستان عاشق تویه امثال تورو تواون شبکه منحرف ومزخرف من وتوکه ازطرف لندن حمایت میشه برای خودشون میخوان اینه که شماها رو هوایین وهیچی ندارین بدبختایه کثیف رانده شده.بهتره چشم ناپاک و کثیفتوازبرنامه های ما ببندی ونظرندی چون حقشونداری احمق نجس .

  68. مهدى صابرى:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما احسان جونم و بچه هاى ماه عسل …اصلا بنظر من به این حرفا توجه نکن چون لیاقتشون بیشتر از این نیست که اینجورى قضاوت میکنن پس اصلا خودتو ناراحت نکن من میخامت وبچه هاى شهرمون بیشتر ..شهر قم

  69. ناشناس:

    بره میره -سالومه ی ادم احمق و خنگ بیشتر نیست با اون دندونای مسخرش مثل مونگلا میمونه -این وطن فروش چرا باید نظر بده -دید هیچ کس برنامه چرتشو نمیبینه ، گفت ی چیز بنویسم جلب توجه بشه

  70. سارا:

    این خانم خودش به تنهایی برای ایران و ایرانی باعث خجالت و سرافکندگیه.کسی که همیشه از مردم و کشورش بد میگه.کشورد که فرهنگ و تمدنش زبانزد تمام مردم دنیاست.آخه یکی نیست بهش بگه تو سوتد حرف زدن هم نداری چه برسه به نظر دادن.آقای علیخانی همیشه قابل احترام هستن.حداقل مردم بهش اعتماد دارن.این خانم چی که هیچکس قبولش نداره.

  71. سایدا:

    احسان علیخانی بد کرده داره مسبب خیر میشه و برای این ۲۷۰۰۰تا بچه حامی پیدا میکنه واقعا دمش گرم با این همه دلسوزی ومهر و محبتش مسولین کشور باید بهش تندیس بهترین و جوانمردترین مرد دنیا رو بدن

  72. پارسا:

    من نه ماهواره دارم نه سالومه رومیشناسم ولی ازتوصیفات شماپیداس که آدم نرمالی نیست یابهتره بگم اصلاانسان نیست ولی درموردبرنامه ماه عسل که برنهمه خیلی خوبیه وشکی درش نیست وداره اشاره به مشکلات مردم میکنه ازهمین عقیل هادورورمون زیاده واین برنامه مشتی است نمونه خروارتاماهابه خودمون بیایم. پشت اینجوربرنامه هاآسیب شناس هاوپردازشگران زیادی وجودداره وآقای احسان علیخانی فقط یه مجریه که داره برنامش اجرامیکنه واتفاقابرای برنامه هایی به این سبک مجری توانمندی مثل آقای علیخانی لازمه.درضمن اصلا لزومی نداشت که این جمله روتوتلوزیون بیان کنه چون بیشتراین کارارومیکنن که مردم روبه چالش بکشن ومیزان طرفداراشون ببرن بالادرموردبحث درآمدش هم حق ندارن ازدیگران تویک برنامه زنده تلویزیونی بپرسن که آقایاخانم درآمدشماچقدره اصلاکاردرست وپسندیده ای نیست . این برنامه برنامه ی بسیارمتفاوت وعالیی هست وتابحال برنامه ای نبوده که تااین حدمردمی باشه وازمشکلات مردم صحبت کنه.شما دوست عزیزی که میگی برن به یمن کمک کنن شمامگه مسلمان نیستی چطوردلت میادببینی یه سری بچه شیعه یاکلابچه هایی که بی سروصدامیمیرن تودلت به عقیل میسوزه دلت به این بچه هاهم بسوزه که بی صداومظلوم دارن زیربمب وآوارمیمیرن پیامبرمیفرمایدکسی که به فکربرادردینی خودش نیست ازمانیست تازشم اگه دفاع نکنن فردانوبت خودماست دوست داری توایرانیه باغیرت که این همه نوشتی وطن وطن یکی بیادوطنت اشغال کنه سرهاروببره بچه هاروبکشه به نوامیس تجاوزکنه ومثل برده ببره به اون شیوخ عرب بی غیرت بفروشه بحث بچه های کارتوهمه جای دنیاهست وتابوده وهست وخواهدبودتودنیاپرازاین بی عدالتی هاخواهدبودواگرتوبرنامه ماه عسل به چنین نکاتی اشاره میکنن برای اینکه من وتووامثال مایه قدری چشمهامون بیشتربازکنیم وکسانی که تواین شرایط هستندرودستشون بگیریم حالا یانقدی یاغیرنقدی یاحداقل درکشون کنیم نه نمکی روی زخمشون باشیم

  73. نسرین:

    به نظر منم شما که وطن و مردمش رو به پشیزی فروختید کجا و این کار آقای علیخانی کجا؟ چراتو سالومه خانم که خیلی راحت دهنت و باز میکنی و راجع به همه چیز اظهار وجود میکنی تاحالا یکی از افراد و تو برنامه ات نیاوردی که مردم از مشکلات یه بچه ۸ مظلوم مطلع بشن تا شاید با کمک مردمی یه خورده بشه گوشه ی کوچیکی از زندگی این بچه رو بگیریم در صورتی که آقای علیخانی هدفش کمک به این بچه سختی کشیده بود که باوجود همه سختیها بازم می خواست کنار خانواده اش باشه کاری که تو برعکسش و انجام دادی و ترک خانواده و کشور و مردم کردی تا راحت به اعیاشیت برسی لطفا تو ساکت شو و دهن گشادتو ببند

  74. سمانه:

    بنظر من احسان عزیز بهترین مجری ایرانه برنامه شم عالیه حالا ماکه نمیدونیم چطور آدمیه ولی ازش معلومه آدم اصیلیه و نجیب اگه احسان عزیز چیزی بود که سالومه به قول دوستان شکل سگ میده میگه خب اونم میومد توشبکه من و تو که یه مشت آدم کثیف جمع شدن تو اون شبکه سالومه احسان ماهرچی باشه وطن فروش نیست و ماهم عاشقشم پس دهنتوببندزر مفت نزن بااون دهن و لثه ی بدشکلت اه حالم بهم خورد از دهنت وقتی عکستودیدم احسان عزیزتوبهترینی امیدوارم بهترین هم بمونی عاشقتم

  75. دکتر:

    شما دیگه چه آدم عجیبی هستی هم به این میگی لعنت هم به کسی که ازش انتقاد کرده میگی لعنت؟؟؟!خنده داره واقعا اول برو تکلیفتو معلوم کن بعد بیا نظر بده

  76. fre:

    ازبس تو اون شبکه من وتوفحشاکردندهمروبه یک چشم میبینند

  77. نفس:

    سالومه خانوم شما خیلی ادعا داری بهتره وقتی ایران نیستی درمورد آدمهای ایران هم قضاوت نکنی. شما برو تو خارج عشق ت بکن حق نداری توهین کنی به آقای علیخانی.

    ما همه ماه عسلس ها و مردم ایران پشت سر آقای احسان علیخانی و برنامه خوبشون ماه عسل هستیم
    با این کار آقای علیخانی هزاران بچه امروز سرپرست دارن .
    پس سالومه خانوم حرف نزن

  78. ارمین:

    حالم از شبکه ی من و تو بهم میخوره
    ماهمه پشت اقای علیخانی هستیم

  79. nafas:

    عجب ادمایی پیدا میشن ما همممممممممممممممممممه پشت اقای علیخانی هستیم هیچ کس هیچ چیزی باعث بدبینی ما نسبت به اقای علیخانی نمیشود گفتم درجریان باشید

  80. ناديا:

    سالومه خودش با دو تا دختر یه برنامه مزخرف داشتن عین زنای کوجچه که میشیننن سبزی پاک می کنن از بس بیسواد بودن! فقط چرت و پرت می گفتن!!!! حالا با چن تا کلمه قلمبه سلمبه به خودش اجازه إظهار نظر داده! غافله از اینکه ما پشیزی واسش ارزش قائل نیستیم ! سالومه تو از هر لحاظ صفری صفر

  81. زیبا:

    خاک تو سرتون که از ایران فرار کردین که برین اونجام کارای شرم آوری انجام بدین و دارین در موردم مردم قضاوت نابجا میکنین.
    قابل توجه هموطنای با غیرتم بگم که برین تحقیق کنین ببینی چندتا از عوامل شبکه من و تو که زن هستن حدودا ۵ نفر . که بهشون تجاوز شده توسط همکاراشون و الان از برنامه من و تو دیگه دیده نمیشن . اصلا محو شدن. معلوم نیست کجان؟

  82. یه ادم چیزی که خیلی ها نیستن....:

    ماه عسل عالیه اما نه به تنهایی وجود مجری توانمندی مث احسان علیخانی اونو خـــــــــــاص کرده
    خخخ جونم؟کثیف؟بابا با شعور توام کثیف بودن حالیته؟دمت گرم سالومه به قیافت نمی یومد عزیزم کثیف شمایی که وطنتو فروختی کثیف شمایی که انقدر کوته نظری بله کثیف یعنی این من واقعا معنی این حملات رو نسبت به علیخانی نمیفهمم

  83. ندا:

    ببین گی داره حرف از کثیف بودن میزنه؟/
    کثیف تو و امثال تو هستن.
    اصن کی از تو نظر خواست ک دهنتو وا کردی زر مفت زدی؟/
    ازین ب بعد خاستی درباره احسان و امثالش ک زحمت میکشن حرف بزنی دهن کثیفتو پاک کن زشت بد ترکیب

  84. b:

    سالومه حسادت میکنه
    باید یه نگاه به خودش بندازه، با اینکه قیافه زشتی داره خصوصا فک و فرم صورتش، با اینحال مجری شده!! چرا?! چون من و تو شبکه معلوم الحال است، پر از افتخاری و اگر بقیه انسان پاکی بودن بخاطر زنا و گناهی که در شبکه بود مثل پریسا سحر خیز از شبکه میرفت،
    سالومه، اگر راست میگی برای شبکه منو تو که صاحبش کیوان عباسی کثیف است و میدونی که شبکه پورنوگرافی داره، کار نکن!
    پس خودت هم کثیفی : کافر همه را به کیش خود پندارد

  85. میر امیر علی:

    آدم های کثیف من و تو الآن نمیدونن چطوری مخاطب جمع کنن
    به خاطر همین از این حرف های بیخود و مسخره می زنن
    ای پس فطرت ها دیگه جایی بین مردم ندارید

  86. سایدا:

    واقعا دوستان بهتون پیشنهاد میدم اگه دوست دارید و میتونید حامی این ۲۷۰۰۰تا بچه بشید خیلی ثواب داره تا حداقل این مسئولین کشور دلشون رحم بیاد و به جای کمک کردن به کشورهایی مثل یمن و غیره به فکر بچه های کار کشور خودشون باشن دربین این بچه ها دخترای کوچولو هم هستن کمک کنید تا جامعمون درست بشه این دخترا و پسرا مجبور نباشن که کارهایی درغیر توانشون انجام بدن

  87. یاس:

    بی خیال بابا این سالومه ارزس این حرفارو نداره

  88. نازی:

    سالومه بمیییییییییررررررر خود فروش

  89. نیوشا:

    جناب آقای علیخانی باعث افتخار همه ایرانیان است که اجرای زیبای شما را هر شب ملاحظه می کنند.و این افتخار فقط سالی یک بار نصیب ما میشود.خسته نباشید.
    سالومه باید بگم تو حسود ترین و منفور ترین انسانی که در برنامه تلویزیونی مشاهده کردیم ، تو هستی.جای تاسف دارد.

  90. یاسی:

    هرچی که لایق خودت بوده به احسان علیخانی نسبت دادی،خاکتوسرت عقده ای وطن فروش،چون احسان مجری محبوب کشوره داری ازحسادت میترکی

  91. ستایش:

    واااااااااااای ببین چ میکنه این ماه عسل که از همه جا و همه تیپی این برنامه رو میبینننننننن

    • من قلی:

      ستایش یک بار دیگه بگو کی چه میکنه مگه تو هم اره مزه داد خوب بود زشته ادم بیاد اینجوری تعریف کنه

  92. samira korde:

    باید بگم سالومه برای مااصلا مطرح نیست تا نظر بدیم ارزشش صفره.علیخانی عزیز از انتقادات ناراحت نباش تارخ نشون داده آدم های بزرگ حرف پشت سرشون زیاده.خدا قوت همیشه پایدار باشی

  93. سمیرا:

    حرفتون کاملا درست ولی اون استاد دانشگاه یا سالومه آینده چند تا بچه رو عوض کردن

  94. سیما:

    اگرهم صورتش اون بچه رو شطرنجی میکرد میاوردش تو برنامه ، سالومه میگفت فقیر نبست الکی این بچه اوردن دارن برای خودشون پول جمع میکنن!!!!!!!!!!!!!
    بعد اون اون اشک تمساح که میگی یعنی چی؟ من هم خیلی قسمتهای برنامه گریه کردم مگه ریختن اشک دست خود آدمه؟!!!!!!
    برنامه اصلا هم افت پیدا نکرده و موضوعات جالبی را اورده.

  95. نیما:

    ننه سالومه کاسه کوزتو جمع کن برو

  96. سوکینا:

    خجالت بکش خانومی که حتی شعور ح زدن هم نداری.لذت و همه اون چیزی که ازش حرف میزنی فقط و فقط تو چهره ی کثیف آدمایی مث تو و همه ی اون دوستای بدتر از خودت مشخصه.امثال سالومه نباید از پاکی حرفی بزنند که نمونه بارز ابتذال و تهاجم هستن

  97. سایدا:

    احسان محبوب همه دلها بوده وهست و خواهد بود پس زر نزن دخی کثیف

  98. رحیمه:

    با اون قیافت ..نکبت وطن فروش غرب زده..

  99. متی:

    این سالومه فکر کرده کی هسته موقعی که احسان مجری محبوب ایران بود تو داشتی به مجریای منوتو میدادی

  100. مهدیه:

    آخه مفت خور وطن فروش یکی نیست ب خودش بگه لذت شهوانی تو وجود توئه تو ذات توئه که گورتو بردی خارج و هزارتا لش بازی اونجا میکنی ،چهره ی پلاستیکی هم صورت نحس مثل سگه توئه نع صورت احسان عزیز ک جای داداشم مثه ماه میمونه،نجس ترین دست هم دست توئه ک ب هزارتا نامحرم خورده نع دست احسان ک درکشو و شعورشو داشته برای اینکه مردم همچین بچه های کاری رو ببینن و برای کمک بهشون بیان ن تو که فقط تو برنامه های مزخرفتون دم از شادی و خوشگذرونی میزنین و هــه اصن تاحالا واسه همچین بچه هایی بغض کردی؟! چ برسه ب اینکه بیاری تو برنامت .پس گمشـــــو

  101. ريحانه:

    سالومه حسود آبو بریز همون جا ک میسوزه

  102. فاطمه:

    اقای علیخانی محبوب مردم ایران هستند. حرفای سالومه تاثیری توی محبوبیت احساننداره. فقط خود سالومه هزارتا حرف خورد. کی از سالومه خوشش میاد ؟فقط دهنش باز و هرهر میخنده .

  103. مرجان:

    شما لطفا راجب این موضوع نظر نده.حیف این اسم که رو توئه…

  104. فاطمه:

    آقای علیخانی عزیز شما اصن نباید اینا رو که بخاطر لذت دنیوی خودشون رو خار کردن و به حراج گذاشتن آدم حساب کنی چه برسه به اینکه بخوای چرت و پرت هاشون رو بیان کنی ببین ما خودمون تا ته ته ش پشتتیم و هوای خودتو و برنامه تو داریم اجرت با امام زمان با این برنامه ی عزیزو دلنشینت

  105. فاطمه:

    برو گم شو سالومه بدبخت عقده ایی تو چی میگی این وسط تو کی هستی که به خودت اجازه میدی درباره دیگران اینطوری حرف بزنی از زورت دیگه نمیدونی چی بگی قیافت هم که روز به روز نحس تر و کثیف تر میشه بخاطر افکار زشت و پلیدت مسائل داخل ایران هم به تو وطن فروش هیچ ارتباطی نداره خودتو قاطی آدم حسابیا نکن بیچاره ی تازه به دوران رسیده…

  106. جواد:

    لعنت به اون شبکه ی منوتو که با برگزاری برنامه هایی مثل بفرمایید شام میره تجاوز میکنن به زن مردم تو کانادا و از اون تجاوز فیلم میگیرن و تهدید میکنن طرفو به بردن آبروش حالام اومده فکر کرده همه مثل خودشون هستن
    احسان دوستت داریم

  107. جواد:

    لعنت به اون شبکه ی منوتو که با برگزاری برنامه هایی مثل بفرمایید شام میره تجاوز میکنن به زن مردم تو کانادا حالام اومده فکر کرده همه مثل خودشون هستن
    احسان دوستت داریم

  108. سینا:

    از یه شبکه حروم ( من و تو ) چی در میاد ………..

  109. ایران سرزمین من:

    خانم سالومه خودتان هم نمیدانید چه میخواهید…به عنوان یک ایرانی که البته استغفرالله این حرف نباید حرف شما باشه…احسان علیخانی هرچه هست وطن فروش نیس چه کسی میتواند از تو به عنوان یک ایرانی کثیف تر باشد خودت چی مث آینه پاکی.؟؟ نجس برو به عشق و حالت برس به هموطنان ما توهین نکن نمیتونی تو چشم ما سیاش کنی روباه

    • سینا:

      فکر نمیکنم ایرانی باشه……چرا میگی بعنوان یک ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اینا ایرانی نیستن ……… اینا کلا ریشه ندارن معلوم نیست از کجان

  110. ایران سرزمین من:

    خانم سالموه خودتان هم نمیدانید چه میخواهید…به عنوان یک ایرانی که البته استغفرالله این حرف نباید حرف شما باشه…احسان علیخانی هرچه هست وطن فروش نیس چه کسی میتواند از تو به عنوان یک ایرانی کثیف تر باشد خودت چی مث آینه پاکی.؟؟ نجس برو به عشق و حالت برس به هموطنان ما توهین نکن نمیتونی تو چشم ما سیاش کنی روباه

    • دکتر:

      شما اول میگی استغفرا… و خیلی مودبانه شروع میکنی آخرش فحش میدی؟؟
      اگه خدا گفته که به هرکی هرچی میخوای فحش بده که پس ماها نامسلمونیم اگه خدا خلاف اینو گفته و پاکی زبان و کلام رو خواسته که پس شما نامسلمونی و نباید بنویسی استغفرا…

  111. فاطمه:

    آخه گودزیلا تاحالا قیافتو جلو آیینه دیدی؟
    فکر کردی خیلی آدمی خودت بگو سالی به چند نفر از بچه های بیسر پناه کمک میکنی .
    وطن فروش بی حیا .سرتو کردی زیر برف فقط ی چیزی میگی. فقط بلدی بری عشق و حال و پارتی اصن چیزی از بد بختی میفهمی که راجبش حرف میزنی؟
    حالا که ی آدم نه حیوونی مثل تو پیدا شده که از بدبختیای مردم حرف میزنه ومطمئن باش بهشونم کمک میکنه تو اظحار نظر میکنی احمق .با اون دندونات

  112. بهار:

    لطفا ب هیچکس فحاشی نکنید. این کار خلاف عرف و شرع مقدس ماست.منم از ماهواره و برنامه هاش بدم میاد.

  113. فاطمه:

    آخه گودزیلا تاحالا قیافتو جلو آیینه دیدی؟
    فکر کردی خیلی آدمی خودت بگو سالی به چند نفر از بچه های بیسر پناه کمک میکنی .
    وطن فروش بی حیا .سرتو کردی زیر برف فقط ی چیزی میگی. فقط بلدی بری عشق و حال و پارتی اصن چیزی از بد بختی میفهمی که راجبش حرف میزنی؟
    حالا که ی آدم نه حیوونی مثل تو پیدا شده که از بدبختیای مردم حرف میزنه ومطمئن باش بهشونم کمک میکنه تو اظحار نظر میکنی احمق .

  114. افسانه:

    من واقعا نه طرفدار علیخانیم و نه طرفدار اون سالومه ولی وقتی اقای علیخانی توهین میشونه ایا یاد توهینهایی که خودش کرده و دل مردمو شکسته نمیوفته در ضمن اون سالومه هم شبیه سگ های ولگرد خیابانیه اه شبکه ی من و تو هم متعلق به اون گوگوش فاحشه س که دارن پشت سر هم هنجنس گرایی رو ترویج میدن همون بهتر که گورشون رو از ایران گمکردن

    • مونا:

      باهاتون کاملا موافقم من از شبکه ی من تو و سالومه و بقیشون خیلی متنفرم اما متاسفانه خیلیا طرفدار این پست فطرتهای پلید هستن به قول شما همون گوگوش.که توی ویدئوکلیپش تبلیغ هم جنس گرایی رو میکنه یا اون سالومه ی لعنتی که بهایی هستن.

  115. ایرانی:

    خدا خیرت بده اقای علیخانی برنامتون صفای ماه رمضونه . تو هم برو گمشو سالومه ی سگ صفت بی ریخت زشت

    • روشنفکر:

      اقای علیخانی دمت گرم که اینقدر مسبب خیری .. ای ازین سالومه بدم میاد . راست میگه قیافش شبیه سگه

      • سیمین:

        سالومه دفعه ی اخرت باشه به هم وطنم ا نوع اصیلش توهین کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ با اون اسمه زشتت عقب مونده .. مردم همه مسلمون شدن تو هنوز عقب مونده ای

        • ایرانی:

          احسان عزیز ملت ایرانه . فداییییییی دارررررررررری احسان جان

        • دختر باکلاس:

          میدونی هم وطن چیه سالومه ی الاغ ؟؟ فقط یکبار دیگه تو کار هم وطنام از رو حسادت زر بیخود بزنی تو اجنبی رو به درک میفرستیم . بسه اینقد از ایرانی ها نترسید یهو همتون سکته میکنید

          • جلال:

            مثل خر از ایران وحشت ترس دارند وگرنه اینهمه دشمنی و فضولی نمیکردن .ایران یه دونه است

            • خدیجه:

              بمیررررررررررر از حسادت هم وطنام اجنبی (سالومه) . چقد اسمه زشتی هم داره

              • حسین:

                ضعیفه (سالومه) به تو چه که تو کار ایران و ایرانی سرک میکشی اجنبی خرررر خنگول .
                احسان جان خدا خیرت بده با برنامت .

              • قنبر علی:

                هدرود بر هم وطنم احسان اقای گل گلاب و مرررررررررگ بر اجنبی های حسود (سالومه و سالومه ها)

              • صفیه:

                مرگ بر تروریست های غربی (سالومه) وای خدا چقد اسم زشتی چندشم شد تا نوشتم و تموم شد

  116. صفورا:

    باحمایت ازاحسان علیخانی عزیزومحبوب سالومه هیچ عددی نیست که بخواد به ماه عسل واجرای فوق العاده علیخانی توهین کنه .اصلا ارزش صحبت کردن نداره به نظرمن .چون محبوبیت احسان اثبات شده است

  117. سعید:

    سالومه اگه مجریه خوبی بودتایم برنامه هاش به حداقل نمیرسید از این حرص میخوره که ببینندهاش کمتراز احسان علیخانیه ماه عسل بهترین برنامه ایرانی واحسان علیخانی بهترین مجری دوست داریم داداش

  118. نظری مهر:

    برنامه ماه عسل خیلی جذابه
    لعنت به ماهواره
    لعنت به کارکنانش مخصوصا سالومه بد ترکیب

    • دکتر:

      لعنت به ماهواره؟؟؟؟!!!
      شما چرا جنبه های منفیش رو میبینی؟؟
      ماهواره شبکه پورن داره شبکه ای مثل نشنال جئوگرافی هم داره.هرچیزی که بد نیست!!

      • مجید:

        میدونم!
        حتمن شما هم فقط بخاطر شبکه نشنال جئوگرافی ماهوره رو گرفتی….. !
        دیگه نه اینکه تو ایران هیچ شبکه ای مستند پخش نمیکنه …. بهت حق میدم

        • Aref:

          واقعا لایک کلی خندیدم دلم شاد شد

  119. سامان:

    بهترین مجری ایران احسان علیخانی زنده و پایدار باشی . دوستت داریم داداش

  120. نازی:

    غلط کرده زنیکه ولگرد غرب زده بره خودشو با همکاراش اصلاح کنه هر غلطی دلشون بخاد تو اون شبکه میکنن احسان داداش گلم کارت درسته بکارت ادامه بده به حرف این ادمای حسود عقده ای پست توجه نکن اینا اگر پیامبر بودن هزار ایراد از کار خدا میگرفتن تو دیگه جای خود داری. من و خانوادم هروز برنامتو نگا میکنیم خیلی دوست داریم

  121. مینا:

    به این وطن فروش چه ربطی داره خودشو میندازه وسط..خواسته علیخانی روازچشم ملت بندازه..نتیجه عکس داده..خخخ

  122. سنا:

    اقای علیخانی شما بی نظیری هرسال باید برنامه اجرا کنین به حرف کسی اهمیت نده

  123. سنا:

    خوشش میاد.اتفاقا۲ نفرهم پیداشد که میخواد کمک کنه

  124. مهسا:

    واقعا باید به کسایی مثل سالومه گفت که شما برو یه فکری به حال خودت و برنامه منو تو کن ما نباید بزاربم که حرفای کثیف اون باعث اذیت محری عزیزمون بشه احسان جان شما خودتو ناراحت نکن

  125. سوگل:

    لطفا این جوری نگید ایشون هم می خواستند کسی پیدا بشه که به این بچه کمک کنه

    • زری:

      ولی با توهین و تهمت به شخص که کاری ازپیش نمیره. این خانم کامنت توهین امیزی گذاشتند، هر چند کامنت ها نشون میده کلا هموطنان ایرانی چه در ایران و خارج از ایران فقط توهین و تهمت بلدند.خدا ما ایرانی ها رو به راه راست هدایت کنه.

  126. tany:

    احسان خودس جوابشو داده دیگه ،بابا دست تو تمیز؟؟؟؟؟

  127. سهیل:

    دمش گرم .تو برنامش گفته من ۴۵میلیون تومان می گیرم که اونم فقط خرج کت و شولوارم میشه…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.