تیم منتخب هفته ی ششم

هفته*ی ششم رقابت*های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مسابقات زیر سایه*ی دربی کسل کننده*ی پایتخت قرار داشت. در این هفته بازیکنانی درخشش داشتند که نگاهی می*اندازیم به بهترین*های*شان در این هفته:
دروازه بان:شهرام مهربان(گهر):در حالی که شاگردان یاوری روی چمن مصنوعی ورزشگاه شیراز حریفانشان را گلباران می کردند دروازه بان آماده گهر که البته سن کمی هم ندارد مانع ازگل خوردن تیمش شد و یک امتیاز ارزشمند را تقدیم به تارتار کرد.
مدافع:محسن بنگر(پرسپولیس):بعدازیک بازی سکونشینی بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت وانصافا خوب کارکرد.بنگربه غیراز مقابله مستقیم با نیروی هوایی آبی ها درحمله هم خوب اضافه می شد و تاثیر گذار بود.
مدافع:پژمان منتظری(استقلال):با صلابت ترین والبته کم حاشیه ترین مدافع آبی ها بود که راحت بازی می کرد واشتباهی هم نداشت.پژمان تنها مدافع پا به توپ آبی ها بود.
مدافع:احمد محمدپور(ذوب آهن):شاگرد قدیمی آقا رسول آنقدر خوب بود تا قعرنشین مقابل تراکتورسازی برنده باشد.
هاقبک:مهرداد پولادی(پرسپولیس):باصلابت و با اقتدارخط هافبک پرسپولیس را جمع و جورکرد.البته پولادی همچنان در تیم ملی باید یک مدافع چپ باشد.
هافبک:ایمان مبعلی(پیکان):گل دقایق تلف شده ایمان که سه امتیازرا برای ویسی وتیمش به ارمغان آورد آنقدرشیرین بود که ویسی دور زمین بدود اما ایمان به غیر از این گ مقابل هافبک های حریف خوب بازی کرد.
هافبک:میلادغریبی (سایپا):کوچولوی ریزنقش سایپا بازهم عصای دست تقوی شد و گل زد تا یکی از پدیده های لیگ دوازدهم باشد.
هافبک:بهادرعبدی(راه آهن):گل دقیقه ۸۹ بهادر و بازی درخشانش درترکیب راه آهن کاری کرد تا دایی مقابل مربی سابقش دوباره پیروز باشد.
هافبک:رسول نویدکیا(نفت آبادان):بالاخره نوبت به هنرنمایی رسول درخط میانی نفت رسید تا ویزای کاستا فعل اتمدید شود.
مهاجم:ایمان موسوی(نفت تهران):گلزنی که فصل قبل درخشید اما درعدد ۸ متوقف شد این بار کمی دیر گلزنی را شروع کرد اما قطعا می تواند به تعداد گل هایش بیافزاید.
مهاجم:هوگوماچادو(ذوب آهن):با اینکه مدت زیادی در زمین نبود اماهم گل زدهم تاثیر گذاربازی کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.