تکذیب اقامت بشار اسد در یک ناو روسی

۲۸م دیماه ،

یک مقام وزارت امور خارجه روسیه، ادعای بعضی رسانه های خبری غربی مبنی بر سکونت ˈبشار اسدˈ رییس جمهوری سوریه و اعضای خانواده و نزدیکان وی در یک ناو روسی مستقر در سواحل این کشور در دریای مدیترانه را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام وزارت امور خارجه روسیه، ادعای بعضی رسانه های خبری غربی مبنی بر سکونت ˈبشار اسدˈ رییس جمهوری سوریه و اعضای خانواده و نزدیکان وی در یک ناو روسی مستقر در سواحل این کشور در دریای مدیترانه را تکذیب کرد.

این مقام وزارت امور خارجه روسیه که نامش فاش نشده است، روز چهارشنبه در مصاحبه با رادیو دولتی ˈصدای روسیهˈ، ادعای رسانه های عربی مبنی بر سکونت اسد در یک ناو روسی را مضحک و بی اساس خواند.
 
وی گفت: چنین ادعایی با واقیعت مطابقت ندارد و آن را تکذیب می کنیم.
 
برخی رسانه های عربی و غربی به نقل از گزارش روزنامه ˈالوطنˈ عربستان سعودی مدعی شدند که ˈبشار اسدˈ و خانواده وی در یک ناو روسی در دریای مدیترانه بسر می برند.
 
این نشریه عربی در ادامه گزارش خود افزود: به این ترتیب روسیه امنیت ˈبشار اسدˈ را به طور کامل تامین می کند و عملا به وی پناهندگی سیاسی داده است.
 
موضع روسیه در باره بحران سوریه بر حل و فصل مسالمت آمیز مسایل این کشور از راههای سیاسی استوار شده است.
 
مسکو در راستای تلاش های خود در این راستا بر ضرورت حل و فصل بحران سوریه مطابق توافقنامه ژنو تاکید دارد و از طرف های درگیر، خواهان توقف خشونت ها و بازیگران خارجی هم کمک به آغاز روند حل و فصل سیاسی می باشد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.