تکذیب فوت رضا عطاران با حضور وی در مراسم تقدیر از اصغر فرهادی + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ May 2016 | 8:23 pm

تکذیب فوت رضا عطاران با حضور وی در مراسم تقدیر از اصغر فرهادی عکس حضور رضا عطاران در مراسم تقدیر از اصغر فرهادی خبر مرگ رضا عطاران را تکذیب نمود

چند روزی بود که طرفداران رضا عطاران در نگرانی به سر میبردند که این نگرانی بابت خبر مرگ رضا عطاران بود که توسط برخی از مدیران گروه های تلگرام برای جذب عضو بوده و خبر فوت رضا عطاران با حضور رضا عطاران در مراسم تقدیر از اصغر فرهادی تکذیب شد .

تکذیب مرگ رضا عطاران

رضا عطاران

از نکات جالب در مورد مرگ رضا عطاران به نکات زیر میتوان اشاره کرد :

اولین نکته جالب این بود که برخی سایت ها به مرگ رضا عطاران بر اثر تصادف رضا عطاران اشاره کرده بودند و برخی سایت ها به فوت رضا عطاران به دلیل ایست قلبی رضا عطاران اشاره کرده بودند .

تکذیب مرگ رضا عطاران

خبر فوت رضا عطاران

این اخبار باعث ایجاد دلهره و نگرانی در میان طرفداران رضا عطاران شده بود که بسیاری در صفحه اینستاگرام رضا عطاران با گذاشتن پیام هایی از رضا عطاران خواسته بودند تا خبر سلامتی خود را منتشر کنند .

نکته جالب دیگر در این موضوع عدم پاسخ رضا عطاران به درخواست های مکرر طرفدارانش بود که با اینکه سایت های خبری در ایران خبر فوت رضا عطاران را البته به صورتی سوالی و در ابهام انتشار داده بودند هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده بود .

تکذیب مرگ رضا عطاران

رضا عطاران و ترانه علیدوستی

در نهایت امروز رضا عطاران در مراسم تقدیر از اصغر فرهادی کارگردان فیلم فروشنده حضور پیدا کرده و دیده شد که در عکس بالا رضا عطاران و ترانه علیدوستی در مراسم تقدیر از اصغر فرهادی را مشاهده میفرمایید .

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.