تیتراژ یک سریال خارجی خاطره‌انگیز / فیلم

به گزارش خبرآنلاین، این سریال کوتاه که تولید مشترک فرانسه، اتریش، آلمان غربی و بلژیک است، از روی رمان معروف ژول ورن نویسنده فرانسوی ساخته شد و  از ۲۳ دسامبر ۱۹۷۵ از شبکه ۱ تلویزیون فرانسه روی آنتن رفت.
 

«میشل استروگوف» ماجرای میشل استروگف، افسر ویژه و نامه‌رسان الکساندر دوم تزار روسیه را به تصویر می‌کشد که مسئولیت دارد برادر تزار ساکن در قلعه ایرکوتسک را از حمله تاتارهای سیبری آگاه کند. او در راه با نادیا فدور که او هم به سیبری نزد پدرش می‌رود آشنا می‌شود. تاتارها میشل استروگف را دستگیر و در چشم‌هایش میل داغ فرو می‌کنند، اما او نابینا نمی‌شود و می‌تواند به موقع خود را به مقصد برساند و ماموریتش را انجام دهد.
 

این سریال را ژان-‌پی‌یر دکور کارگردانی کرد و بازیگران اصلی آن ریموند هارمستورف (میشل استروگف)، لورنزا گری‌یه‌ری (نادیا فدور)، والریو پوپسکو (ایوان اوگارف)، پی‌یر ورنیه (السید ژولیوه)، ورنون دبچف (هری بلانت)، رادا راسیموف (سانگر)، ژوزف مادارس (فئوفر خان)، تیبور مولنار (نیکلا پیگاسوف) و تیبور تانسوز (تزار) هستند.
 

آنچه بیش از همه باعث ماندگاری «میشل استروگف» شده، موسیقی آن است که ساخته  ولادیمیر کوزما آهنگساز رومانیایی است.

این سریال در آستانه انقلاب اسلامی از تلویزیون ایران پخش و خیلی زود به سریالی محبوب در میان مردم تبدیل شد. نوار کاست موسیقی «میشل استروگف» هم منتشر و جزو پرفروش‌ترین‌های سال شد. بعد از انقلاب «میشل استروگف» با حذف صحنه‌هایی و تغییرات زیاد مجددا روی آنتن رفت، اما بعد از چند قسمت پخش آن متوقف شد.
 

فایل ضمیمه این خبر تیتراژ آغازین سریال «میشل استروگف» است.
 

۵۸۵۸

دانلود فایل ضمیمه   دانلود فایل ضمیمه


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.