تیم تیراندازی بانوان ایران مدال نقره رقابت های دانشجویان جهان را به دست آورد

ˈمینودخت میرحیدرˈ سرپرست تیم اعزامی ایران به این رقابت ها روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم تیراندازی دانشجویان دختر ایران شامل ˈزهرا هاشمیˈ، ˈمه لقا جام بزرگˈ و ˈنسا پاریابˈ در رشته ۵۰ متر تفنگ سه وضعیت خانم ها از میان ۳۱ تیم مقام دوم را به دست آورد.

وی افزود: تیم تیراندازی دختران دانشجوی ایرانی یکهزار و ۷۲۲ امتیاز کسب کرد و پس از کره جنوبی که یکهزار و ۷۳۰ امتیاز به دست آورد و در مکان نخست قرار گرفت، مقام دوم را به دست آورد و تیم روسیه نیز با کسب یکهزار و ۷۲۱ امتیاز سوم شد.

وی اضافه کرد: در رده بندی انفرادی در میان ۴۳ نفر، ˈمه لقا جام بزرگˈ در مکان ششم، ˈنسا پاریابˈ در مکان ۱۸ و ˈزهرا هاشمیˈ در مکان ۲۲ قرار گرفتند.

خانم میرحید یادآور شد: قرار است فردا (یکشنبه) ˈمهدی جعفری پویاˈ در رشته تفنگ ۱۰ متر مردان با رقیبان خود به رقابت بپردازد.

ˈمهدی جعفری پویاˈ در نخستین روز مسابقات قازان، در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش صاحب مدال برنز شد.

چهارمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور ورزشکاران ایران و ۲۷ کشور جهان در قازان پایتخت جمهوری تاتارستان در منطقه ولگای روسیه جریان دارد و این مسابقات تا ۱۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران با ترکیب هفت ورزشکار زن و مرد متشکل از بهناز غلامی، نسا پاریاب، مه لقاجام بزرگ، زهرا هاشمی، راضیه برخورداری، سپهر صفاری و مهدی جعفری در این مسابقات حضور دارند.

ˈˈابراهیم اینانلوˈ به عنوان مربی و ˈمینودخت میرحیدرˈ به عنوان سرپرست اعضای تیم اعزامی ایران را همراهی می کنند.

اروپام۲۲۴۲**۵۱۸**۱۳۶۸**

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.