تیم پیام صنعت آمل نخستین پیروزی لیگ دسته سوم کشور را جشن گرفت

تیم های پیام صنعت (کاچیلا) آمل و دانیال شمال فومن از هفته دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور، عصر شنبه در استادیوم شهدای لیتکوه آمل به مصاف هم رفتند که تیم پیام صنعت آمل موفق شد در نهایت با یک گل حریف خود را با شکست بدرقه کند.

تک گل پیروزی بخش وسه امتیازی تیم پیام صنعت آمل را در این دیدار ˈمحمدرضا گشتاسبیˈ در دقیقه ۷۸مسابقه به ثمر رساند.

دو تیم در ابتدای نیمه نخست بازی سعی در محک زدن یکدیگر بودند که رفته رفته تیم پیام با حمایت حدود ۳۰۰ نفر تماشاگر مشتاق آملی که از نزدیک در استادیوم ورزشی شهدای لیتکوه این بازی را تماشا کردند، در چندین موقعیت حتی شانس گلزنی داشتند که این نیمه بدون رد وبدل شدن گلی از خط دروازه ها به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم شاگردان ˈحسین ولی نژادˈ سرمربی تیم پیام صنعت آمل که رفته رفته توپ ومیدان را در اختیار و تلاش های زیادی برای باز کردن دروازه حریف فومنی خود داشتند، مزد برتری خود را از روی شوت محکم و دیدنی ˈمحمدرضا گشتاسبیˈ گرفتند و به نخستین پیروزی خود در این فصل دست یافتند.

دراین دیدار که ˈسلمان مرادیˈ به همراه ˈ محمد حسن مظفریˈ ، ˈ رضا مازندرانی ˈ و ˈ آرمان سمیعی ˈ کارقضاوت را برعهده داشتند، ˈعلی دنیادوستˈ از تیم دانیال شمال فومن را از زمین مسابقه اخراج کرد.

تیم پیام صنعت آمل با کسب سه امتیاز با ارزش این مسابقه و تساوی هفته نخست برابر هیئت فوتبال بابل، چهار امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی گروه چهارم فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور صعود کرد.ک/۳

ک/۷۳۲۷/ ۴۰۲

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.