ثبت‌نام خادمین راهیان نور – khademkolebar.ir

ثبت‌نام خادمین راهیان نور khademkolebar.ir

به نوشته ظهور۱۲ به نقل از فارس » حجت‌الاسلام حسین‌زاده افزود: تعداد کل خادمین در بازه زمانی سال ۹۰ ـ ۸۹، ۳۶۴۹ نفر است که از این تعداد ۵۰ نفر دارای مدرک دکترا، ۱۵۰ نفر تحصیلات حوزوی، ۱۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و تعداد خادمین‌ برادر نیز ۱۹۸۴ نفر و خادمین خواهر ۱۶۶۵ نفر از همه استان‌های کشور است.

وی گفت: دربازه زمانی سال ۹۰ تاکنون نیز ۳۲۲۶ نفر خادم در مناطق عملیاتی‌ حضور پیدا کردند که ۱۳۸۷ نفر از کل این آمار در سنین ۲۰ تا ۳۰ سال بوده، ۲۷۱ نفر تحصیلات حوزوی، ۱۱۰ نفر فوق‌لیسانس، ۵۰ نفر دارای مدرک دکتری و بقیه دیپلم هستند و از این مجموع ۲۱۷۵ نفر برادران و ۱۰۴۱ نفر از خواهران ‌در امر خدمات‌رسانی ‌حضور دارند.

حجت‌الاسلام‌حسین‌زاده درباره نحوه ثبت‌نام و گزینش خادمان یادآور شد: نحوه ثبت‌نام علاقه‌مندان از طریق سایت www.khademkolebar.ir انجام می‌شود که پس از نام‌نویسی، مرحله گزینش افراد در کمیته‌های خادمین که‌ در همه استان‌ها ایجاد شده است، صورت می‌گیرد و از جمله مواردی که در بحث گزینش به آن توجه‌ خاصی می‌شود، رعایت مسائل اخلاقی، التزام به نظام جمهوری اسلامی، آشنایی با بحث‌های سیاسی و توانایی‌های افراد در زمینه‌های فنی و هنری است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی جذب خادمین، نیروهای جوان و افرادی هستند که در سنین پایین‌تر قرار دارند که این افراد پس از فراگیری آموزش‌های لازم در کنار یک روحانی مجرب‌ در یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها، خدمات خود را ارائه می‌دهند.

* حضور ۱۰ روزه هر خادم در مناطق عملیاتی

حجت‌الاسلام حسین‌زاده افزود: در کنار کلاس‌های برگزار شده برای خادمین، یک دوره کلاس ۱۰ جلسه‌ای مربوط به مبحث ولایت فقیه‌ برگزار می‌شود و پس از پایان این دوره، هر خادم به مدت ۱۰ روز در مناطقی که هنگام ثبت‌نام در سایت مرکز بر حسب علاقه خود انتخاب کرده است، اعزام می‌شود که‌ شامل مناطق جنوب، غرب و شمال غرب است و پس از مراجعه به کمیته خادمین آن استان، دوره یک روزه آموزشی توجیهی را گذرانده و کار خود را شروع می‌کنند.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه‌هایی که برای خادمین راهیان نور در نظر گرفته‌ایم، پوشیدن لباس‌های متحدالشکل در طول دوره، برنامه‌های منظم صبحگاهی مثل ورزش، مناجات و برنامه‌های فرهنگی دیگر است و از همه مهم‌تر برقراری ارتباط همیشگی با خادمین‌ پس از پایان دوره آنها است.

* برگزاری دوره مهدویت‌شناسی برای خادمین در نیمه دوم سال جاری

وی افزود: در نیمه‌ دوم سال جاری، «دوره مهدویت‌شناسی» در سطح همه استان‌های کشور برای خادمین راهیان نور در مقاطع سنی و تحصیلی مختلف برگزار خواهد شد.

* اعزام همه خادمین راهیان نور به عتبات عالیات در شهریور

مسئول‌ کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور اضافه کرد: در راستای تجلیل از راهیان نور، به همت سردار نقدی و سردار سلیمانی، اولین گروه‌ از خادمین راهیان نور در قالب اردویی ۸۰ نفره به مدت ۲ روز عازم کربلای معلا و نجف اشرف شدند و در شهریور ماه سال جاری نیز همه خادمین راهیان نور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

*۴۰۰ خادم ‌در ‌شمال غرب

وی بیان‌داشت: امسال ۴۰۰ خادم به مناطق شمالغرب، شامل استان کردستان به مناطق دزلی، دالانی، باشماق، زریوار، بوالحسن و باشگاه افسران و در استان آذربایجان غربی ‌به مناطق سردشت و حاج‌عمران اعزام شدند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده خاطرنشان کرد: اردوی آموزشی، فرهنگی خادمین راهیان نور برادران نیز جهت آشنایی با سایر مناطق عملیاتی از ۲۴ تیرماه جاری به مدت ۵ روز در منطقه شمالغرب ‌کشور برگزار می‌شود و اردوی دیگری نیز در شهریورماه جاری برای ۱۴۰ نفر از خادمین خواهر برای آشنایی با مناطق غرب کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حجم بسیار زیاد علاقه‌مندان برای عضویت در گروه خادمین راهیان نور اظهار داشت: تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم مشتاق به حضور در مناطق عملیاتی به عنوان خادم هستند، اما به دلیل محدودیت‌ها، قادر به پذیرش آنها نبوده و به ‌ویژه در خصوص خواهران، ‌تنها ۳۰ درصد از آنها مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

* ثبت‌نام ‌خادمین راهیان نور از اول تا بیستم ماه رمضان

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور درباره زمان ثبت‌نام از خادمین راهیان نور بیان داشت: از ابتدا تا ۲۰ ماه مبارک رمضان، مرحله جدید ثبت‌نام از خادمین‌ راهیان نور شامل‌ دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم آغاز خواهد شد که نحوه ثبت‌نام نیز فقط از طریق سایت خادمین راهیان نور صورت می‌‌گیرد که پس از ثبت‌نام، مراحل گزینش متقاضیان‌ با توجه ‌به استان‌، در مرکز خادمین همان استان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده در ادامه افزود: سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۰۵ در جهت ارتباط دوسویه بین خادمین و کمیته خادمین راهیان نور ایجاد شده است تا پیشنهادات، انتقادات و نقطه‌ نظرهای خود را بیان کنند.

وی همچنین اظهار داشت: به منظور تداوم ارتباط با زائرینی که در مناطق عملیاتی حضور داشته‌اند، سامانه گویای ۰۲۵۱۲۱۴۰۰۴ نیز ایجاد شده است که ‌با گرفتن مشخصات افراد به صورت یک نشریه مجازی شنیداری ۲۴ ساعته، انتقادات، پیشنهادات، حرف دل، پرسش و پاسخ درباره دفاع مقدس و راهیان نور را دریافت کرده و پس از ۲۴ ساعت به پرسش‌کنندگان پاسخ‌ می‌دهد. همچنین سامانه ‌دیگری به شماره ۶۶۷۱۴۰۴ از ساعت ۸ تا ۱۴ سؤالات مربوط به راهیان نور و خادمین را پاسخ می‌دهد.

مسئول‌ کمیته خادمین‌ قرارگاه‌ مرکزی‌ راهیان نور‌ خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب عدد ۴۰۴ در پایان اعداد سامانه و پیامک‌های این مرکز به دلیل انتخاب سال ۱۴۰۴ برای تحقق چشم‌انداز بیست ساله نظام از سوی مقام معظم رهبری است و تلاش این مرکز نیز در جهت رسیدن به این چشم‌انداز در حوزه فعالیت‌های راهیان نور است.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ذاتمه:

    ممنونم ازسایت خیلی خوب شما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.