ثبت یک فیلم ایرانی در گینس برای اولین بار! +عکس

گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۱۲/۰۹
تعداد نمایش : ۶۵

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس : فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان به تازگی با پایان مراحل فنی آماده نمایش شده است و گروه تولید بزودی برای پروانه نمایش این فیلم اقدام می کنند.

“پورکیان”تهیه کننده فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» در این باره گفته است: طی روزهای گذشته ایمیلی از گینس به دستمان رسیده است مبنی بر اینکه مدارک لازم برای ثبت این دستاورد برایشان ارسال کنیم. بزودی مدارک را برای گینس ارسال خواهیم کرد تا هر چه زودتر این رکورد در گینس به ثبت برسد.

ثبت یک فیلم ایرانی در گینس برای اولین بار! +عکس

وی ادامه افزود: با پخش نسیم صبا به توافق رسیده‌ایم و در صورت اخذ پروانه نمایش قصد داریم فیلم را برای  ایام نوروز به نمایش عمومی درآوریم. در صورت تحقق این امر تا پایان سال برای موارد تبلیغاتی گسترده فیلم اقدام خواهد شد.

این فیلم برای اولین بار در تاریخ سینمای جهان در چهار روز در یک قطار در حال حرکت مقابل دوربین رفته است که از این حیث یک رکورد جهانی را به ثبت رسانده و گروه تولید همچنان درصدد این هستند تا این دستاورد را در کتاب گینس به ثبت برسانند.

باران کوثری، بهار نوحیان، امیر جدیدی، پژمان بازغی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری، هومن اطیابی و محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنیسون بازیگر و کارگردان انگلیسی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ثبت یک فیلم ایرانی در گینس برای اولین بار! +عکس

پورکیان در جشنواره فیلم فجر سال جاری با فیلم «دریا و ماهی پرنده» در مقام تهیه کننده حضور داشته است که در زمان نمایش خود در برج میلاد با استقبال خوبی مواجه شد.

در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده است : مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند. 

اخبار وب سایت ممتاز نیوز
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.