جان دادن ۲ کودک در یخچال کامیون

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

خواهر و برادر بازیگوش که برای کنجکاوی وارد یخچال یک کامیون شده بودند، به‌دلیل بسته شدن در یخچال و خفگی، جان خود را از دست دادند.

ظهر یکشنبه ۳کامیونی که محصولات جالیزی حمل می‌کردند وقتی به روستای نورآباد در استان بوشهر رسیدند، در مقابل قهوخانه بین راهی توقف کردند تا راننده‌ها کمی استراحت کنند. آن روز ۲خواهر و برادر ۵ و ۸ساله به نام‌های پارسا و فاطمه که از اقوام صاحب قهوه‌خانه بودند، سرگرم بازی در آنجا بودند که وقتی کامیون‌های پارک شده را دیدند، تصمیم گرفتند به سمت آنها بروند. زمانی که این خواهر و برادر متوجه شدند در یخچال یکی از کامیون‌ها باز است، وارد یخچال شدند. همزمان با ورود آنها در یخچال بسته شد و این دو کودک دیگر نتوانستند از آنجا خارج شوند.

والدین پارسا و فاطمه پس از ناپدید شدن آنها همه‌جا را دنبالشان گشتند اما اثری از آنها نبود. تنها جایی که آنها نگشته بودند، داخل همان ۳کامیونی بود که مقابل قهوه‌خانه توقف کرده بودند. پدر و مادر پارسا سراسیمه به سمت یخچال کامیون‌ها رفتند و پس از باز کردن در یکی از آنها، با جسد بی‌جان کودکان خردسال خود روبه‌رو شدند.

محمدعلی دهقان، رئیس اورژانس شهرستان دشتستان بوشهر می‌گوید: وقتی امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند، ۴۵دقیقه از حادثه گذشته بود. بچه ها به‌علت کمبود اکسیژن دچار خفگی شده بودند.

وی ادامه داد:‌ امدادگران پس از انتقال کودکان به درمانگاه، عملیات احیای قلبی را شروع کردند اما تلاش آنها بی‌فایده بود و هر دو کودک بر اثر خفگی جان خود را از دست دادند.

به‌دنبال مرگ دو کودک، کامیون مورد نظر با دستور مقام قضایی توقیف شده و تحقیقات درخصوص این حادثه ادامه دارد.


IranNaz » مجله خبری روز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.