جدیدترین و عجیب ترین مدل تبلیغ اسلام

۳ م دیماه ،

دادگاه وی را به چند ماه حبس محکوم کرد. وی اکنون دوران حبس خود را می گذراند و به نقل از پزشکان، او در زندان دچار بیماری روحی – روانی شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از شیعه آنلاین،«لیندسای لوهان» بازیگر سرشناس هالیوود آمریکا است. وی از بیماری روحی رنج می برد.

یک نویسنده ثروتمند عربستانی با انتشار یافتن نامه ای اعلام کرده که حاضر است تمام هزینه های درمان این بازیگر آمریکایی را بپردازد به شرط اینکه او مسلمان شود.
 
این نویسنده سعودی که «سعود بن عاید الدبیسی» نام دارد، در نامه خود همچنین خطاب به لوهان گفته: اگر با این شرط موافق هستی، از طریق رسانه ها یا با ارسال نامه ای به پست الکترونیکی من، این مسأله را اعلام کن.
 
گفتنی است نامه «سعود بن عاید الدبیسی» به «لیندسای لوهان» مورد استقبال پایگاه اینترنتی ها و رسانه های مختلف جهان عرب قرار گرفت و به طور گسترده انتشار یافته است. کاربران اینترنتی عرب زبان نیز از این اقدام بی سابقه ابراز خرسندی کرده اند.
 
قابل ذکر است «لیندسای لوهان» سال قبل پس از استفاده از مشروبات الکلی، در حالت مستی رانندگی می کرد. نیروهای پلیس او را بازداشت و به دادگاه تحویل دادند.
 
دادگاه هم وی را به چند ماه حبس محکوم کرد. وی اکنون دوران حبس خود را می گذراند و به نقل از پزشکان، او در زندان دچار بیماری روحی – روانی شده است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.