جشنواره ستارگان تابستان ۹۱ آغاز شد

جشنواره ستارگان تابستان ۹۱ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، جشنواره ستارگان تابستان ۹۱ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سوم تیرماه سال‌جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور با پیام نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در مراسم افتتاحیه جشنواره ستارگان تابستان ۹۱ با بیان این‌که اوقات فراغت تابستان را غنیمت بشمارید، اظهار داشت: همه فعالیت‌ها که در طول سال تحصیلی در مدارس انجام می‌دهیم اعم از مبانی، مقدمات، تجهیزات روحی فکری و سازماندهی تشکیلاتی حتی تأمین مقدمات سخت‌افزاری در تابستان صورت می‌گیرد.

وی به برنامه‌ها و شیوه‌نامه اجرایی جشنواره ستارگان تابستان ۹۱ اشاره کرد و گفت: با تدابیری که مسوولان و متولیان این کار متناسب با اهداف تشکیلات اندیشیده‌اند، امید آن می‌رود که با این حرکت، بستری مناسب برای رشد و تعالی دانش‌آموزان فراهم شود.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: دانش‌آموزان در این حرکت بناست که پیشگام باشند و از یکدیگر سبقت بگیرند، منتهی یک نوع سبقتی است که برای پیشی گرفتن نیاز نیست کسی عقب بماند تا بقیه جلو بروند، بلکه میدان برای همه فراخ و فراهم است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به برگزاری جشنواره ستارگان تابستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این تشکل دانش‌آموزی با این حرکت سازنده به سمت استفاده کامل از ظرفیت تابستان برای فعال‌سازی انجمن‌ها قدم بر‌می‌دارد که امسال نیز با برگزاری این جشنواره یک گام دیگر به جلو برخواهیم داشت و ستاره‌های انجمن‌های اسلامی در مدارس خواهند درخشید.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.