جشنواره منطقه ای قرآنی “گناهان زبانی” برگزار می گردد

۰۱ تیرماه ۱۳،

به همت حوزه هنری زنجان و در رشته های مختلف هنری؛

جشنواره منطقه ای قرآنی “گناهان زبانی” با موضوع گناهان زبانی از دیدگاه قرآن و احادیث تیر و مردادماه سال با حضور چند استان کشور برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حمیدرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان در رابطه با جشنواره قرآنی “گناهان زبانی” گفت: این جشنواره در راستای اعتلای اخلاق، ایمان و نشر معارف قرآن کریم و تعالیم نورانی ائمه اطهار(ع) و همچنین تقویت بنیان ‌های هنری در عرصه‌های قرآنی برگزار می گردد.
وی پرداختن به مضامین دینی و قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای هنرمندان متعهد و همچنین ارج نهادن به هنر معنوی و متعالی را نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
اسماعیلی اظهار داشت: جشنواره قرآنی “گناهان زبانی” در رشته های نقاشی، مجسمه سازی، نگارگری، خوشنویسی، تصویرسازی، گرافیک و پوستر عکاسی، کاریکاتور، شعر، داستان کوتاه و نمایشنامه نویسی برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت منطقه ای برگزار می گردد، ابراز داشت: استان های اردبیل، آذربایجان غربی، شرقی، البرز، تهران، قزوین، قم، کردستان، گیلان، همدان و زنجان در این جشنواره شرکت دارند.
اسماعیلی در ادامه یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره، دهه سوم ماه مبارک رمضان امسال برگزار و در هر رشته ۳ نفر به عنوان نفرات برتر و ۳ نفر به عنوان برگزیده انتخاب می گردد.
رئیس حوزه هنری استان زنجان اظهار داشت: همزمان با اختتامیه جشنواره نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره گناهان زبانی نیز در محل نگارخانه مولانا عاصم زنجانی به مدت ۱۰ روز برپا می گردد.
وی گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره آثار خود را از (۱ تا ۳۱ تیرماه) سال ۹۲ به دبیرخانه جشنواره واقع در زنجان، خیابان شیخ فضل الله نوری، موسسه دارالقرآن الکریم زنجان ارسال کنند.
یادآور می گردد علاقمندان می توانند جهت تکمیل فرم شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیwww.artzanjan.ir  مراجعه و یا با شماره ۳۲۳۰۰۶۱ – ۰۲۴۱ تماس حاصل فرمایند.  
گفتنی است هنرمندان می توانند با آدرس پست الکترونیکی admin@artzanjan.ir با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.