جشن بزرگ شعرانه و شعر

جام جم آنلاین: کانون ادبی زمستان با حمایت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ جشن بزرگ شکرانه و شعر و نشست فصلی اساتید و اعضای کانون ادبی زمستان را به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) برگزار می کند.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین، این جشن که در روز میلاد با سعادت امام حسین (ع) برگزار می‏شود بهانه ای است برای گرد هم آمدن اساتید و اعضای کانون ادبی زمستان که در سه ماهه بهار سال در سلسله جلسات نقد و بررسی شعر و ترانه و همچنین مراسم های مناسبتی و نقد کتاب های کانون حضور داشته اند.

در این مراسم اساتیدی همچون: یوسفعلی میرشکاک، حسین آهی، محمدعلی بهمنی، افشین یدالهی، محمدعلی شیرازی، سیدناصر هاشم زاده، اکبر آزاد، اهورا ایمان، بهروز یاسمی و … شعرخوانی خواهند داشت.

 همچنین پدرام کشتکار آهنگساز جوان کشور در معرفی موسیقی فاخر ایران زمین اجرای موسیقی خواهد داشت.

 در این نشست کتاب مجوعه اشعار اعضای کانون که در سلسله جلسات نقد و بررسی شعر ارائه و تحلیل شده اند به صورت رایگان اعضا، علاقه مندان و میهمانان تقدیم خواهد شد.

 کانون ادبی «زمستان» در بهار سال نوزده جلسه نقد و بررسی شعر و ترانه به صورت هفتگی و چهار عنوان نقد کتاب به صورت ماهیانه برگزار کرده است.

همچنین سوگواره شعر روح بیکران ویژه سالروز رحلت حضرت امام خمینی، عصر شعر ولایت ویژه پاسداشت مقام والای امام علی النقی (ع) و تحلیل و بررسی سروده های آیینی را با توجه به مناسبت های بهار برگزار شد.

 جشن بزرگ «شکرانه و شعر» شنبه ۳تیرماه ساعت ۱۷ در تالار ایوان شمس سالن آفتاب به نشانی میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، ابتدای اتوبان کردستان برگزار خواهد شد. ورود برای عموم آزاد و رایگان است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.