جشن تولد امیرمحمد متقیان + تصاویر

جشن تولد امیرمحمد متقیان + تصاویر

امیرمحمد متقیان مجری توانمند برنامه کودک و نوجوان که سالهای زیادی را به همراه داریوش فرضیایی در برنامه عمو پورنگ کار می کند تولد نوزده سالگی خود را با همکارانش جشن گرفت.

امیرمحمد متقیان ۱۳ آذر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمده و تک فرزند خانواده است،تا کلاس پنجم ابتدایی در مدرسه تیزهوشان درس خوانده است.امیر محمد از ۸ سالگی به قول خود خاک صحنه خورده تا این که سال ۸۴ با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شد و به عنوان مجری برنامه  کودک و نوجوان در کنار داریوش فرضیایی به اجرای کار پرداخت.

تولد امیر محمد

امیرمحمد صدای دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از ۲۰ ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ همخوانی کرده و خوانندگی ۵ اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

تولد امیر محمد

 امیرمحمد به مناسبت تولد ۱۹ سالگی خود عکس کودکی اش را منتشر کرد و در دلنوشته ای گفت:

خیلی وقت بود منتظر بودم تا این عکس رو بزارم الان وقتش شد…این عکس ۴ماهگیم، ١٩ سالگی من پر از فراز و نشیب های زیادی بود، پر از اتفاقات خوب و بد که بیشترش رو در جریانید، یه چیز جالب اینکه امسال فهمیدم بیشتر آدم هایی که دوسشون دارم مثل خودم آذر ماهین پرچم آذر ماهیا بالاست یه تشکر باید بکنم از آدم هایی که امسال خیلی تولدم رو برام خاطره انگیز کردن ۱- ستار ولی زاده ۲- محمد کاشانی ۳- احمد درویشعلی پور ۴- مسلم آقاجانزاده ۵- داریوش فرضیایی ۶- ابراهیم شفیعی ۷- ….. و ممنون از کسانی که برام پیام تبریک فرستادن به هر مدلی یه چیزی! همیشه وقتی بچه بودم می‌گفتم کی میشه من ١٨ سالم بشه ؟ و بزرگترا میگفتن بزرگ که بشی حسرت این روزارو میخوری الان میفهمم چی می‌گفتن… ممنونم از همتون که بهم قوت قلب میدین ، و اما اگه بخوام حس و حال این روزهام رو بگم باید بگم که واقعاً تو دو گانگیم ، دوگانگی، به قول معروف نمی‌دونم با خودم چند چندم برام دعا کنید، دوستون دارم، یاعلی

تولد امیر محمد

– .

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین مفتاحی:

    سلام امیرمحمدجان امیدوارم کهحالت خوب باشه وتولدکذشتتم مبارک باشه ببخشیدکه دیربهت تبریک گفتمدرضمن میخواستم بگم که عزیزم یه مشگلی برام پیش اومده که فقط به دست توحل میشه پس خواهش میکنم ازت تربه خدابهم زنگ بزن تربه اسمت قسم زنگ بزن ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.