جعفری در فجرسپاسی ماندگار شد

۲۳اردیبهشت،

سردار غلامحسین غیب‌پرور در نشستی با اعضای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و مدیران باشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان گفت: ترویج فرهنگ اسلامی و اخلاق مداری سر لوحه کار ما در این باشگاه است و به این موارد بیش از مسائل فی و نتایج مسابقات توجه داریم و خوشبختانه در این راه شما عملکرد خوبی داشتید.

به گزارش ایسنا ، غیب‌پرور ادامه داد: در زمینه فنی هم باشگاه فجر سپاسی همواره زبانزد بوده و به عنوان کارخانه بازیکن‌سازی شناخته می‌شود. این کارخانه نباید تعطیل شود و سیاق و شیوه کنونی باید ادامه یابد.

در ادامه او و سایر اعضای هیئت مدیره با حمایت از مدیرعامل باشگاه که پیش از این اعلام کرده بود به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولین استان از فجر سپاسی، قصد جدایی دارد، اظهار داشتند که جعفری با اقتدار به کار خود ادامه می‌دهد و همانگونه که در ۲۶سال قبل در کنار فجر بوده و رکوردی در این زمینه بر جای نهاده، بازهم به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت خواهد کرد.

ارائه گزارش از سوی جعفری و گزنی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره باشگاه هم در ادامه انجام و مقرر شد هفته آینده در نشست هیئت مدیره، تکلیف کادر فنی و برنامه‌های فصل آتی مشخص شود.

تیم فجر سپاسی در لیگ برتر دوره دوازدهم به عنوان دوازدهم دست یافت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.