جعفری: تلاشم را چند برابر می‌کنم/ دو پایگاه اینترنتی هواداری جریانی علیه من راه انداخته است

۳ م دیماه ،

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از عدم پذیرش استعفایش در جلسه هیات مدیره این باشگاه گفت: تمام تصمیم‌های ما در صورت رضایت هواداران انجام می‌شود و من از این پس تلاشم را چند برابر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، سردار جعفری ادامه داد: من با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده بود و جریان‌سازی‌هایی که بر علیه من انجام داده‌ بودند تصمیم گرفتم استعفا بدهم ولی هیات مدیره از من درخواست کرد که دوباره در خدمت هواداران پرشورمان باشم و هواداران تراکتورسازی بدانند من در ادامه با تمام قدرت به کارم ادامه خواهد داد و تلاشم را چند برابر می‌کنم.

وی گفت: ما زمانی که در اول فصل می‌خواستیم آقای مظلومی را به تیم بیاوریم – چون هیات مدیره می‌خواست از سرمربی داخلی استفاده کنیم – ولی چون مردم نخواستند وی به تراکتورسازی بیاید تصمیم خود را عوض کرده و به سراغ گزینه‌های دیگری رفتیم.

جعفری اظهار کرد: از چند مدت قبل جریانی علیه من در دو پایگاه اینترنتی هواداری باشگاه تراکتورسازی به راه افتاد که تیم خوبی بسته نشده است و متاسفانه کار به جایی رسید که اعضای باشگاه را زیر سوال می‌بردند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درخصوص فصل نقل و انتقالات نیم فصل گفت: ما حداقل با ۲۰ بازیکن در فصل نقل و انتقالات صحبت کرده بودیم ولی بازیکن تاپ در نیم فصل کم است. ما با جاناتان برزیلی و حبیب گردانی و جواد کاظمیان قرارداد بسته‌ایم، یک بازیکن برزیلی دیگر نیز در راه تبریز است تا از وی نیز تست گرفته شود.

وی گفت: من تمام تلاشم را در این مدت انجام داده‌ام. از جان و زندگی‌ام برای این تیم زحمت کشیده‌ام و عاشق این باشگاه هستم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.