جلسه معارفه سرمربی جدید ذوب‌آهن برگزار شد

۲۱خردادماه،

 جلسه معارفه محمود یاوری از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن رسانه‌ای ورزشگاه فولادشهر با حضور بازیکنان و برخی مسئولان این تیم برگزار شد.
* سعدمحمدی: یاوری به خاطر عرقش ذوب‌آهن را انتخاب کرد

اردشیر سعدمحمدی در راستای انتخاب محمود یاوری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جا دارد از زحمات فرهاد کاظمی که با وجود مسائل و مشکلات زیادی که با آن روبرو بودیم تیم را در اختیار گرفت تشکر کنم. او به خواست خودش ذوب آهن را ترک کرد و ما موظف هستیم از زحمات کاظمی تشکر کنیم. با توجه به سابقه و تجربه‌ای که محمود یاوری داشت به این نتیجه رسیدیم که او بهترین شخصی است که می‌تواند ذوب آهن را در این شرایط هدایت کند.

وی افزود: شاید در وضعیت فعلی کسی هدایت ذوب آهن را قبول نمی‌کرد یاوری با توجه به عرقی که به ذوب آهن دارد و اولین مربی تیم در جام تخت جمشید بوده است با عشقی که به فوتبال اصفهان دارد این سمت را پذیرفت و به خواست او اصغر فروتن را به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی کردیم. امیدوارم با غیرت و حمیت که وجود دارد ذوب آهن بتواند به موفقیت برسد زیرا حق فوتبال کشور و ذوب آهن این است که ما در لیگ برتر باقی بمانیم.

سعدمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته‌ آینده هیئت مدیره جلسه‌ای برگزار می‌کند و تمام مسائل و مشکلات را رسیدگی خواهد کرد. مطمئن باشید به صورت قطعی ذوب آهن در لیگ برتر می‌ماند و ما سال بعد با تمام قدرت وارد مسابقات خواهیم شد. مسائل تبانی و شرایطی که خارج از دسترس ما بود سبب شد تا مسابقات پلی‌آف در این زمان برگزار شود. خواهش من از تمام اعضای تیم این است که هر کمکی که از دستشان برمی‌آید برای تیم انجام دهند تا تیم به موفقیت برسد.

* ابراهیمی: باید تلاشمان را ۲ برابر کنیم

خسرو ابراهیمی در مورد انتخاب محمود یاوری خاطرنشان کرد: امروز را نباید فدای دیروز کرد تا بتوانیم برنامه مناسبی برای طی مسیرمان داشته باشیم. از زحمات کاظمی تشکر می‌کنم او با دلایل شخصی خود که نمی‌توانست کارش را ادامه دهد ذوب آهن را ترک کرد. از بازیکنان تشکر می‌کنم، اعتقاد دارم باید تلاش دو چندانی بکنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. با تمام مشکلاتی که وجود دارد ذوب آهن جزو بهترین باشگاه‌هایی است که پرداختی‌هایش به موقع بوده و سال بعد نیز تیم را برای کسب سهمیه آسیا و قهرمانی لیگ برتر خواهیم بست.

* یاوری: از دامن ذوب آهن به اینجا رسیدم

محمود یاوری با تأکید بر اینکه کار سختی را در پیش دارد، عنوان کرد: جای من اینجا نیست و باید حرف‌های خودم را در زمین فوتبال بزنم، از کربکندی تشکر می‌کنم، در کشوری مثل ایران نباید لیگ ۱۶ تیمی باشد. با توجه به جمعیت زیاد فوتبال ایران می‌توانیم تیم‌های بیشتری داشته باشیم و نباید فوتبال ایران چنین تصمیماتی بگیرد. تاکنون با حدود ۲۵ باشگاه و مدیر کار کرده‌ام اما مدیری مثل سعدمحمدی ندیدم که اینقدر به مسائل فوتبال آگاهی داشته باشد. من از دامن ذوب آهن به جایگاه کنونی رسیدم و به خاطر علاقه به این تیم چنین انتخابی را انجام دادم و قصد دارم ادای دین کنم.

وی افزود: احساس می‌کنم می‌توانم ذوب آهن را نجات دهم و اگر به چنین موفقیتی برسم برایم افتخار بزرگی است، درخواست کردم فروتن که تجربه زیادی دارد به عنوان سرپرست در کنار ما حاضر شود. باید در کنار بالا بردن قوای جسمی و فنی بازیکنان از لحاظ روانی نیز روی بازیکنان کار کنیم تا آخرین جشن را در ورزشگاه فولادشهر بگیریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.