جنجال توهین این زن به مردان ایرانی +(عکس)


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

توهین توریست زن آمریکایی به مردان ایرانی

جام نیوز : «این جایی بود که یک دختر جسور، دوربین را از دست او می گرفت یا داد می کشید و کار زشت آن ها را فاش می کرد. اما امروز من آن دختر نیستم…» یک گردشگر آمریکایی با انتشار یادداشتی در پایگاه استرالیایی نیوز (News) به جای انعکاس زیبایی ها و شگفتی های ایران، تمام یادداشت خود را به برخورد مردان ایرانی با وی اختصاص داده و مدعی شده که سفری سخت را در ایران تجربه کرده است.

توهین توریست زن آمریکایی به مردان ایرانی

 
در این یادداشت آمده است: «وقتی با دوستم در یک مغازه هندوانه فروشی نشسته بودیم و صاحب مغازه به گرمی از ما پذیرایی میکرد، یکی از چند مردی که در آن جا حضور داشتند شروع به فیلم برداری از ما کرد. دوربین او به سمت جمع نبود بلکه روی من زوم کرده بود و به آرامی و از روی عمد روی بدن من بالا و پایین می رفت. چشم دوست او نیز به صفحه دوربین بود و با دوستش به گفتگو و خندیدن مشغول بودند.

 
این جایی بود که یک دختر جسور، دوربین را از دست او می گرفت یا داد می کشید و کار زشت آن ها را فاش می کرد. اما امروز من آن دختر نیستم؛ من ترسیده بودم و شوکه شده بودم و نمی توانستم عکس العملی نشان دهم چرا که می ترسیدم پایان بدی را برای آن شب که می توانست پایان خوشی داشته باشد، رقم بزنم.
توهین توریست زن آمریکایی به مردان ایرانی
 
تنها کاری که می توانستم انجام دهم آن بود که بگویم دیگر وقت رفتن است و با اصرار فروشنده برای ماندن و خوردن یک لیوان چای دیگر، مخالفت کنم. وقتی از مغازه هندوانه فروشی بیرون آمدیم من سعی می کردم که تصویر آن مرد شکم گنده را از ذهنم پاک کنم…» در حالی که تمام این یادداشت به نقل مواردی این چنینی اختصاص یافته است، چندی پیش  “سوزی گریگ” دختر ۲۶ ساله استرالیایی ضمن سفر به ایران با انتشار یادداشتی در همین وب سایت عنوان کرده بود: «احساس امنیتی که من به عنوان یک دختر تنها در ایران داشتم، از بسیاری دیگر از جاهای دنیا، بیشتر بود.»


توهین توریست زن آمریکایی به مردان ایرانی

 
او در قسمتی از یادداشت خود می گوید: «مردهای ایران عموما انسان های بسیار محترمی بودند؛ مردم به خاطر اینکه من چهره ای ایرانی نداشتم بسیار به من نگاه می کردند، اما این خوب بود. به عنوان یک گردشگر، مردها اصلا قصد بدی نسبت به من نداشتند و اگر بخواهم صادقانه بگویم من در استرالیا احساس ناراحت کننده بیشری نسبت به ایران داشتم.»

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.