جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی دارای ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای است، گفت: نیروگاه اتمی دیمونای رژیم اشغال‌گر قدس جزو مراکزی است که تاکنون هیچ‌گونه اجازه‌ بازرسی به آن داده نشده و علاوه بر آن جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار است.

“حسین کنعانی‌مقدم” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی ممتاز نیوز، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از صدها کلاهک اتمی برخوردار است و این در حالیست که جامعه جهانی با آن برخورد نمی‌کند، گفت: سازمان ملل و متفقینی چون ۱+۵ به‌دنبال این هستند که منافع رژیم صهیونیستی را تامین کنند در نتیجه فشارهای وارد شده بر ایران در راستای ایجاد فضای امنیتی برای رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی دارای ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای بوده و نیروگاه اتمی دیمونای رژیم اشغال‌گر قدس جزو مراکزی است که تاکنون هیچ‌گونه اجازه‌ بازرسی به آن داده نشده و علاوه بر آن جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار است.

کنعانی مقدم اظهار داشت: متاسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان ملل هیچ‌گونه اقدامی در جهت برخورد با این رژیم انجام نمی‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در ساختار فعلی نظام بین‌الملل کسانی که بر حق باشند و برای احقاق حقوق ملتشان تلاش کنند محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.