جوابیه هاشمی در خصوص نطق رسایی در جلسه علنی روز یکشنبه قرائت خواهد شد

۲۸م آذر ،

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان این که نامه هاشمی به مجلس رسیده است، گفت: در صورت ارائه جوابیه از سوی هاشمی نامه او در اولین جلسه علنی مجلس قرائت خواهد شد.

علیرضا منادی سپیدان نماینده تبریز،‌ آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از دریافت “نامه درخواست” هاشمی برای ارائه جوابیه درخصوص نطق میان دستور حمید رسایی، به هیئت‌رئیسه خبر داد و گفت: در صورتی که هاشمی “متن جوابیه” را به هیئت‌رئیسه ارائه کند در اولین جلسه علنی مجلس قرائت خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: ماده ۷۷آیین نامه داخلی مجلس در این زمینه تصریح می‌کند”چنانچه به تشخیص هیئت‌رئیسه نماینده‌ای در سخنان خود در جلسه علنی به کسی نسبت ناروا داده یا هتک حرمت نماید فرد مزبور می‌تواند در دفاع از خود، به صورت مکتوب به اتهام وارده پاسخ گوید. پاسخ ارسالی در صورتی که بیش از ۲ برابر اصل مطلب اظهار شده نبوده و متضمن توهین و افترا نباشد، در اولین فرصت در جلسه علنی قرائت خواهد شد.”

وی در پایان تصریح کرد: بنابراین در صورتی که نامه هاشمی بیش از ۲ برابر نطق نماینده تهران و متضمن توهین و افترا نباشد، در اولین جلسه علنی مجلس که روز یکشنبه ۳ دی ماه برگزار می گردد توسط هیئت رئیسه مجلس قرائت خواهد شد.

گفتنی است؛‌ حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود که در جلسه علنی روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه قرائت کرد در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی انتقاد کرد که این امر با واکنش هاشمی روبه رو شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.