جوابیه سازمان تاکسیرانی به خبرآنلاین:ایران خودرو برای جایگزینی خودروهای فرسوده مشکل دارد

۲۰م آذر ،

سیداحمدرضاعسکریان یکی از خوانندگان نوشت:« باسلام لطفا درمورد عدم صدور پیش فاکتورتاکسی های فرسوده ازمسئولین مربوطه ستاد حمل ونقل وسوخت یا ایران خودرو سئوال بفرمایید ایران خودرو از صدور پیش فاکتورخوداری می کند. ازطرفی هم راهنمایی ورانندگی ازابتدای اذر ماه طرح برخورد باخودروهای فاقدمعاینه فنی رابه مرحله اجرا درآورده وخودروهای فرسوده مشمول دریافت معاینه فنی نمی شوند. لذاخودروی فرسوده بنده تاکنون درچند مرحله توقیف واعمال قانون شده است. ودرنهایت هم با اخطار سرگرد راهنمایی توقیف وبه پارکینگ فرستاده می گردد. ازاین روخواهشمندیم مشکل مارا با مسولین درمیان بگذارید.باتشکر فراوان وخسته نباشید.»
محسن نیز دیگر خواننده خبرآنلاین نوشت:« من یک راننده تاکسی هستم. یک پیکان فرسوده دارم. دراسفند ماه سال ۱۳۹۰ برای تعویض خودر اقدام کردم. قرارشد تا طی یک ماه خودرو اسقاط و۴۵ روزه ماشین تازه تحویل داده شود. اما الان ۹ماه از آن زمان می گذرد. ولی هنوزهیچ خبری از تعویض نیست. ایران خودرو پایگاه اینترنتیش را بسته و هیچکسی هم پاسخگو نیست. یکی می گوید، جلوی شماره گذاری به سبب ایربک گرفته شده وباید خودروها به ۲ ایربک مجهز شوند. دیگری می گوید، مشکل قیمت هست واقعاً با این شرایط می خواهیم به کجا برسیم. به چه کسی باید بگوییم که مشکل داریم وشرایطمان بسیار بداست. من و همه ی کسانی که خودرو فرسوده دارند با خودوهایشان نمی تونم کار کنند. چرا هیچکس به فکر این قشر زحمتکش نیست..؟؟!! »
جوابیه سازمان تاکسیرانی به خوانندگان خبر آنلاین به این شرح است:
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به عنوان متولی امور نوسازی خودروهای شخصی و عمومی بوده و سازمان تاکسیرانی شهر ها صرفا عنوان اهرم اجرایی ستاد مذکور، امور نوسازی تاکسی اعم ازثبت نام و معرفی به شعب بانک عامل را انجام می نماید و در هیچ یک از قرار دادهای مرتبط با نوسازی ناوگان فرسوده حضور نداشته است. شرکت ایران خودرو به عنوان شرکت خودروساز در طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی از تاریخ ۱۳/۱۲/۹۰ بدلیل مشکل شماره گذاری تاکسی های جایگزین که دارای یک کیسه هوا می باشند از صدور پیش فاکتور جلوگیری نموده و در حال حاضر نیز به سبب مشکلات تولید و همچنین عدم شماره گذاری خودرو ها از طرف پلیس راهور ناجا امکان صدور پیش فاکتور را در طرح ندارد.
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.