جوانان ایران گام اول را محکم برداشتند

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

تیم ملی جوانان ایران در اولین بازی در مرحله مقدماتی رقابت های جوانان آسیا شب قبل توانست تیم قدرتمند جوانان ژاپن را شکست دهد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشیممتازنیوز، بازی تیم های ایران – ژاپن که شب قبل ۱۳ آبان در ورزشگاه امارات راس الخیمه برگزار شد با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل اول ایران را بهنام برزای در دقیقه سه بازی و روی یک ضربه سر به ثمر رساند. ایران پس از گل در نیمه او ل بازی منطقی را  به نمایش گذاشت و نیمه اول با برتری ایران به پایان رسید.

جوانان در حمله و دفاع عالی کار نمودند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم، بازی بازهم با برتری ایران آغاز شد. ایران به سبب برتری در زمین و هوا به گل دوم که استحقاقش را هم داشت رسید.

گل دوم ایران حسین فاضلی در اوایل نیمه دوم و درست ثانیه هایی پس از اینکه در دقیقه ۵۷ به جای علی چوپانی به زمین آمد به ثمر رساند. توپ در یک رفت و برگشت و برخورد به دیرک عمودی دروازه ریباند شد و در ریباند فاضلی گل دوم ایران را به ثمر رساند.

دومین تعویض ایران در دقیقه ۷۵ بازی بود که امین جهان کهن به جای سردار آزمون به بازی آمد.

ایران در این بازی سه بار توپهایش به دیرک دروازه خورد که همانطور که گفته شد گل دوم ایران روی یکی از همین توپهایی بود که به دیرک دروازه برخورد نمود.

ایران در همه طول دقایق بازی، برتر از حریف بود و ژاپنی ها در اکثر دقایق بازی دفاع می نمودند.آنها در ده دقیقه پایانی بازی روی تیم ملی جوانان فشار آوردند که البته نتوانستند موقعیت خطرناک ایجاد نمایند.

احمدزاده از ایران هم در دقیقه ۸۰ کارت زرد دریافت نمود.

در بازی اول امارات و کویت به تساوی یک بر یک رسیدند تا ایران با سه امتیاز در صدر گروهش قرار گیرد و مدعی اول صعود از گروهش باشد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.