جوایز “ویلای من” تضمین شده است

۳۰م دیماه ،

فرجی گفت: تعهداتی محضری مبنی بر اهدای جوایز مجموعه “ویلای من” از سوی پخش کننده آن در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

محمدرضا فرجی مدیر امور سینمایی اداره نظارت و ارزشیابی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به سبب اینکه “قهوه تلخ” نتوانست خواسته مخاطب را برآورده کند و همچنین پخش کننده این سریال تعهداتی مبنی بر اهدا جوایز صورت گرفت.

وی افزود: دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی طبق بررسی ها و تعهداتی را مبنی بر اجرا کردن جوایز این سریال ترتیب داده است که موسسه گلرنگ تعهدات محضری در این خصوص انجام داده اند.

فرجی تصریح کرد: این حق برای همه فیلم ها محفوظ است تا تمامی فیلمسازان بتوانند از آن بهره مند شوند یعنی تمامی کسانی که بخواند می توانند برای فیلم هایشان جوایزی تعیین کنند.

فرجی در پاسخ به اینکه چه ضمانت اجرایی برای اهداء جوایز وجود دارد اظهار داشت: وقتی آنها در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تعهد دارند یعنی اینکه جوایز را به برنده شدگان جشنواره اهدا خواهند کرد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چه کسی سقف جوایز این سریال را تعیین می کند گفت: این وظیفه به عهده خود موسسه گلرنگ به عنوان پخش کنندگی این مجموعه است.

گفتنی است؛ مجموعه “ویلای من” تازهترین اثر مهران مدیری است که چند روز قبل وارد شبکه نمایش خانگی شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.