«جورج مایکل» از تجربه بیماری حادش می‌گوید!

نام گروه: اخبارفرهنگی هنری     انتشار: /۰۵/۰۱       تعداد بازدید: ۱۳

«جورج مایکل» از تجربه بیماری حادش می‌گوید!

جورج مایکل

من حدود سه هفته ای در اروپا به اجرای برنامه پرداختم تا اینکه یک روز عصر بعد از خوردن غدا به ناگاه حس کردم خیلی خسته هستم و…

                                                         

«جورج مایکل» خواننده مشهور بریتانیایی تبار بعد ازپشت سر گذاشتن یک بیماری که به لغو تور سراسری سال گذشته اش منجر شد، این روزها حال و روز بهتری دارد. او به تازگی در گفتگویی با کانال دوم «رادیو بی.بی.سی» از تجربه عجیبی گفته که به سبب این بیماری بر او حادث شده بود. وی در چگونگی رخداد بیماری اش می گوید: «من حدود سه هفته ای در اروپا به اجرای برنامه پرداختم تا اینکه یک روز عصر بعد از خوردن غدا به ناگاه حس کردم خیلی خسته هستم و برای همین به اطرافیان گفتم چند ساعتی را استراحت خواهم کرد. بعد از آن دیگر چیزی نفهمیدم تا به بیمارستان منتقل شدم. حدود سه هفته ای آنها تلاش خود را کردند که مرا زنده نگهدارند و دو هفته ای هم تلاش کردند تا به هوش بیایم یعنی حدودا پنج هفته ای از این دنیا منفک بودم و هیچ چیز از آن دوران به خاطر ندارم.»

جورج مایکل به دلیل ابتلا به ذات الریه حاد در بیمارستان بستری شده بود. خودش درباره مدت زمان حضور در بیمارستان می گوید: «مدتی گذشت تا بفهمم باز هم در صحت و سلامت به سر می برم. به هر حال وقتی چند هفته در بیمارستان به سر می برید عضلات شما کم توان شده و به این ترتیب وقتی از بستر برمی خیزید مدتی زمان می گذرد که به حالت عادی برگردید. من هم وقتی خود را بهبود یافته دیدم که به لحاظ جمسانی به شدت ضعیف شده بودم.»
جالب اینجاست که جورج مایکل به تازگی آهنگی به نام «نور سفید» ساخته و در ویدیوکلیپ مربوط به این آهنگ تعدادی از نماهای بیمارستان را هم قرار داده است. جورج مایکل که برنامه هایی هم برای اجرای زنده در المپیک امسال لندن به او پیشنهاد شده درباره وضعیت کنونی اش می گوید: «واقعا خوش شانسم که اینجا هستم.»

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.