جیب بر مترو ترمینال جنوب در دستان قانون

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۴:۲۵:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سرهنگ امیرحسین رضایی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رییس کلانتری ۱۱۷جوادیه از دستگیری یک سارق جیب بر در ترمینال جنوب دقایقی بعد از سرقت در راستای اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیر حسین رضایی رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس به تشریح جزییات خبر فوق پرداخت.
به گفته وی عصر دیروز در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سارقان مسافران در ترمینال جنوب و ایجاد نظم و امنیت عمومی ماموران دایره پیشگیری کلانتری موفق شدند یک سارق جیب بر را در جنوب پایتخت شناسایی و دستگیر نمایند.
سرهنگ رضایی اضافه کرد:ماموران هنگام گشت زنی در مترو “ترمینال جنوب ” به مرد جوانی که در حال پرسه زنی بود،مظنون شده وی را دستگیر کردند.
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت:متهم که ” صمد” نام داشت پس از دستگیری به سرعت بازرسی بدنی شد و در جریان بازرسی از او یک عابر بانک کشف شد .
رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه در پایان تصریح کرد:ماموران در بازجویی های پلیسی دریافتند صمد سارق جیب بر می باشد و دقایقی قبل از یک مسافر سرقت کرده است.ماموران متهم را به همراه اموال مسروقه برای تکمیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال دادند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۶۲۵۳۰۸۹۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.