حجازی: پروین جانشین خوبی برای پدرم خواهد بود

۲۱خردادماه،

آتیلا حجازی اظهارداشت: با چند تیم لیگ برتری برای مربیگری مذاکره کردم اما به نتیجه نرسیدم. احتمال زیادی وجود دارد که فصل بعد هم به عنوان مربی در آلومینیوم حضور داشته باشم.

به گزارش اوج ، وی با اشاره به شرایطی که برای باشگاه استقلال پیش آمده، ادامه داد: واقعا عجیب است که چرا دولت از تیمی که به جمع ۸ تیم مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است حمایت نمی کند؟ در فوتبال حرفه ای هر تیمی که پول نداشته باشد محکوم به نابودی است. مدیران استقلال تا کی باید با قرض گرفتن و چک دادن این تیم را اداره کنند؟ شرایط الان استقلال مثل زمانی ست که پدرم سرمربی این تیم بود. واقعا نگران تیم هستم و امیدوارم زودتر سر و سامان پیدا کند.

حجازی افزود: شاید وزارت ورزش به دلیل مخالفت با شخص فتح الله زاده به استقلال پول نمی دهد. این طرز فکر اصلا درست نیست و تجربه نشان داده فتح الله زاده بهترین فرد برای هدایت استقلال است. کسی مثل او نمی تواند استقلال را جمع و جور کند و در بی پولی بازیکن بگیرد.

مربی سابق استقلال خاطرنشان کرد: انگار برای آقایان اهمیتی ندارد که استقلال به عنوان نماینده ایران در آسیا حضور دارد. با این شرایط که می بینم بعید است این تیم فصل آینده نتیجه بگیرد و قطعا فصل سختی در انتظار هواداران استقلال خواهد بود.

فرزند ناصر حجازی دربارهٔ اینکه علی پروین جانشین پدرش در تیم دی استرادا شده گفت: همیشه گفته ام علی پروین جزو معدود اسطوره های فوتبال ایران است. پدر من از دی استرادا خاطرات خوبی داشت اما متاسفانه بیماری اش در اسلواکی عود کرد. امیدوارم پروین هرجا که هست موفق باشد. او جانشین خوبی برای پدر من خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.