حدادی فر: آدم بدشانسی هستم

هافبک مصدوم ذوب آهن که نتوانسته در این فصل به علت مصدومیت و برخی مشکلات، برای تیمش موثر باشد گفت: احساس می کنم آدم بدشانسی هستم.

قاسم حدادی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو ماه مصدوم بودم و تیم ملی را از دست دادم، هفته های ابتدایی این فصل را هم به خاطر برخی مشکلات نتوانستم بازی کنم و حالا نیز به خاطر شکستگی استخوان گونه ام چند هفته باید خانه نشین باشم و با این شرایط کم کم احساس می کنم آدم بدشانسی هستم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی خودش نیز گفت: در حال حاضر تمرینات را شروع نکرده ام و هنوز از ناحیه گونه و چشم احساس درد می کنم هر زمان که ورم چشمم بخوابد تمریناتم را شروع می کنم و در کل فکر نمی کنم به بازی با آلومینوم برسم.

حدادی فر درباره تغییرات ایجاد شده در کادر فنی و تأثیر آن در تمرینات ذوب آهن اظهار داشت: البته از وقتی کاظمی به جمع اعضای کادر فنی اضافه شده اند به علت مصدومیت نتوانستم به جمع بازیکنان در محل تمرین بروم اما فکر می کنم تیم ما از روحیه بالایی برخوردار است، ضمن اینکه فرهاد کاظمی هم مربی با تجربه و بادانشی است و می داند چگونه با بازیکنان ارتباط برقرار کند.

حدادی فر در رابطه با وضعیت مالی باشگاه ذوب آهن نیز اظهار داشت: این که ذوب آهن مشکل مالی دارد بر هیچ کس پوشیده نیست اما تاکنون ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده ایم و اگرچه مسئولان هنوز بابت پرداخت باقی مانده دستمزدمان قولی نداده اند، اما بازیکنان ما به اعضای جدید هیئت مدیره اعتماد دارند و همه امیدواریم که به زودی مشکل مالی این تیم هم حل شود./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.