حسرت برای یاران رونالدو/ اسپانیا باز هم به فینال رسید

فوتبال جام ملت های اروپا

تیم ملی فوتبال اسپانیا با پیروزی مقابل پرتغال برای دومین بار پیاپی به دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا راه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در اغاز مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو ۲۰۱۲ شب گذشته تیم‌های اسپانیا و پرتغال در ورزشگاه دونتسک و با قضاوت چاکر از ترمکیه به مصاف هم رفتند که طی آن اسپانیا در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد و با صعود به فینال، در آستانه دومین قهرمانی پیاپی قرار گرفت.

جدال دو تیم در وقت عادی بدون گل مساوی شد. ترس از شکست باعث شده بود تا هر دو تیم ریسک نکنند و حملات بی مهابا انجام ندهند. به همین دلیل موقعیت‌های گل بسیار کمی بر روی دروازه‌ها خلق شد.

در وقت‌های اضافه اسپانیا کمی بهتر بازی کرد و حتی دو فرصت بسیار خوب گلزنی را نیز بدست آورد، اما اینیستا و ناواس قدر این فرصت‌ها را ندانستند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در این ضربات ابتدا ژابی آلونسو ضربه اش را از دست داد و موتینیو از پرتغال نیز همین کار را انجام داد تا شرایط همچنان برابر باشد.

در ادامه اینیستا، پیکه و راموس سه گل برای اسپانیا به ثمر رساندند و در سوی مقابل نیز پپه و نانی گلزنی کردند، اما ضربه برونو آلوز به تیرک افقی برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

ضربه پنجم ماتادورها را فابرگاس با خوش شانسی وارد دروازه کرد تا رونالدو که قرار بود پنالتی پنجم تیمش را بزند، موفق به این کار نشود. بدین ترتیب اسپانیا با برتری ۴-۲ در ضربات پنالتی توانست برای دومین بار پیاپی به فینال این مسابقات راه یابد.

در دیگر بازی این مرحله امشب ایتالیا و آلمان به مصاف هم می‌روند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.