حسینی: برای شکست قطر آماده‌ایم

۰۲خردادماه،

سیدجلال حسینی در مورد آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ملی با توجه به اینکه روزهای حساسی را در پیش داریم خوب است. اما متاسفانه باخت مقابل عمان کمی تیم ملی را دچار فشار کرد.

به گزارش فارس،وی افزود: به نظر من بازی دوستانه بسیار خوبی را برگزار کردیم. نتیجه‌اش خوب نبود اما بسیار مفید بود که در آینده به درد تیم ملی می‌خورد.

حسینی گفت: ما باید از نتایج بازی دوستانه نترسیم تا در بازی های رسمی به نتایج دلخواه برسیم.

خوشبختانه بچه‌ها همه تلاش و کوشش می‌کنند تا از این سه بازی روسفید بیرون بیاییم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدافع پرسپولیس در مورد اظهارات مسئولان سپاهان و درخواست پول زیاد او برای عقد قرارداد گفت: ببینید، الان بردن قطر از نان شب برای ما واجب‌تر است و من حق ندارم به مسئله دیگری فکر کرده و یا جواب کسی را بدهم. تکلیف‌مان که روشن شود بعد دربارهٔ همه چیز صحبت می‌کنیم.

وی در مورد بازی با قطر نیز گفت: بازی بسیار سخت و حساسی را در پیش داریم اما همه بچه‌ها تمرکز دارند تا به نتایج خوب برسیم. هم شرایط را درک کرده‌اند و دست به دست هم آماده ۳ بازی سخت می باشند. از مسئولان، مردم هم می‌خواهم که به تیم ملی کمک کنند تا به نتایج دلخواه برسد، چون خدای ناکرده این اتفاق نیفتد توضیحش خیلی سخت است.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که چرا در بازی با عمان به میدان نرفتی نیز گفت: این تصمیم کی‌روش بود و ان‌شاءالله آماده می شوم تا با تمام وجودم در بازی با قطر به تیم ملی کمک کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.