حضور جوانان در پارالمپیک، نشان می‌دهد معلولیت محدودیت نیست

وزیر ورزش و جوانان:

عباسی گفت:حضور جوانان در پارالمپیک نشان از این دارد که معلولیت محدودیت نبوده و جوانان کشورمان با توانایی خاص می توانند حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه بخش جوان با توانایی های خاص جشنواره حضرت علی اکبر(ع) گفت: خدا را شاکریم که این توفیق را داشتیم تا در خدمت جوانان کشور با توانایی خاص، مدیران محترم و معاون اول رییس جمهور که دلسوز جوانان در بخش های مختلف است، باشیم.

عباسی افزود: ملت عزیز ایران به خود می بالد که جوانان برومندی در عرصه ملی دارند که می توانند باعث بروز افتخارات ایران شود. در جهان امروز موضوعی که در عرصه‌های مختلف مطرح است جوانان سرزمین‌مان هستند. یکی از دلایل رییس جمهور برای حضور در عرصه‌های جهانی، همت جوانان کشور است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه معلولیت محدودیت نیست، گفت: حضور جوانان در پارالمپیک نشان از این دارد که معلولیت محدودیت نبوده و جوانان کشورمان با توانایی خاص می توانند حضور داشته باشند.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه دولت همه اراده خود را برای بروز توانمندی جوانان به کار می گیرد گفت: جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) فرصت خوبی برای به ظهور رساندن توانمندی های جوانان کشورمان است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.