حضور دوومیدانی‌کاران معلول در مسابقات جهانی مالزی و فرانسه

۳ م دیماه ،

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان برنامه‌های پیش روی این انجمن را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، بهمن رضایی اظهار کرد: پس از رقابت های لندن، جلساتی در فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک داشتیم که نتیجه آن حمایت مجدد فدراسیون و کمیته از رشته دوومیدانی بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد. به این ترتیب قرار شد که برای آمادگی ملی پوشان جوان برای رقابت‌های جوانان جهان در مالزی که سال ۲۰۲۴ برگزار می گردد، دو مرحله اردو آمادگی تا پایان سال جاری برگزار شود و پس از آن در سال آینده نیز سه مرحله اردوی دیگر تا زمان اعزام به رقابت ها برگزار شود.

وی اضافه کرد: رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ فرانسه از اتفاقهای مهمی است که سال آینده در آن حضور پیدا می‌کنیم و از آنجا که مسابقات جهانی نیز مانند بازیهای پارالمپیک دارای ورودی است،باید پیش از آن در رقابت‌هایی که زیر نظر IPC است، حضور یافته و کسب سهمیه کنیم. این مسابقات هر دو سال یکبار برگزار می گردد و در زمره مهم ترین اتفاقهای رشته دوومیدانی معلولان به شمار می رود.

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان اضافه کرد: بهترین نفرات از سراسر جهان در این رقابت ها حضور پیدا می کنند و فرصت مناسبی است که ملی پوشان ما با شرایط و قوانین تازه این رشته و تغییراتی که در کلاس بندی های ایجاد شده آشنا شوند. در رقابت های دوومیدانی امارات که اول تا هشتم فروردین ماه ۹۲ برگزار می گردد، در صورتی که زیر نظر IPC باشد، شرکت می کنیم تا در مسابقات جهانی فرانسه افزایش سهمیه داشته باشیم.

رضایی دربارهٔ اعزام های برون مرزی تیم ملی جوانان گفت: سال آینده مسابقات بین المللی تونس را پیش رو داریم که با جلب موافقت مسئولان کمیته پارالمپیک و فدراسیون، بهترین نفراتی که در اردوهای آمادگی جوانان شناسایی شوند و امکان حضور در رقابت‌های فرانسه را ندارند به این مسابقات اعزام می شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.